Nekad Axelsson | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Axelsson

Medlem
Servervakt
Meddelanden
110
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197994161632

Ditt Hex-ID: 1100001020535e0

Vad är din discord tagg? axelsson#4686

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-16 000059.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var Anticheat som bannade mig!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod inne vid klädbutiken och bytte kläder sedan så blev jag Anticheat bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig bann då det var en Anticheat bann.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Anticheat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget då jag blev anitcheat!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Anticheat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att ni inte till ha spam i pm!

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Tillbaka