Accepterad hjorthen | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjorthen

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090519666/

Ditt Hex-ID: 1100001435e4e72

Vad är din discord tagg? Hjorthen#9570

Vem var det som bannade dig? SvampBob

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? om jag uppfatta hela historian rätt så tror jag att jag blev bannad progrund av att jag körde 300 km/h på en motorväg där det är 120 km/h

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det börjar med att jag och min kompis bestämmer oss för att ta en sväng med våra nya bilar som vi hade fulltrimmat. så jag tar kontakt med han genom mobilen och ringer han. han svarar och jag frågar vill du rulla runt med våra nya bilar eller. Han svarar " aa absolut vi kan testa dom". vi möts uppe vid motellet och så pratar vi och börjar rulla ner mot motorvägen där min kompis trycker lite för mycket på gasen i en kurva så han sladdar över lite lätt med inga skador. men där kommer jag och inte hinner bromsa så jag kör med lite fart in i han och hoppar ur och kollar hur det är med han. hans bil börjar ryka och vi bestämmer oss för att åka mot mekonomen iställe för att köpa en reperationskit för det är mycket dyrare. när vi är på mekonomen får vi båda hjälp av då skit snälla grabbar vi betalar och kör mot motorvägen för att testa våra nya fulltrimmade bilar. när vi har kommit ut på motorvägen en bit så gasar jag på upp i 300 km/h och sen blir jag bannad i 10 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel eftersom att jag tog ett dåligt beslut med att jag skulle köra alldeles för snabbt på motorvägen och det har jag lärt mig efter bannen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntförnuft 2 gånger där jag pratade med ett dåligt ordspråk och blev lätt arg på folk som kaxade mot mig. jag har oxå blivit bannad för powergaming där jag hade en lektion och disconnectar inte helt så jag bryter mot regeln powergaming 2 spelade för makt och pengar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat hålt min hastighet och inte tagit mitt dåliga beslut som jag av någon anledning kom fram till.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid hålla min hastigheter efter vad vägskyltarna säger. jag ska oxå sluta sänka min rp.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka