Nekad Mellebelle08 | Beslut Överklagan [Ribox33]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellebelle08

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Ditt discord namn: Mellbelle08

Ditt Hex-ID: steam:110000143c6e94e

Vad för typ av beslut gäller det? två krim varningar + ban i 4 dagar

Vem/vilka tog beslutet? Ribox

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag sköt en kille som hade vapen framme (Mild Fearrp), Tycker det är för hårt straff på en grön spelare när der knappast är fearrp, Jag kan förklara mer/bättre ifall det skulle behövas i support då jag har kollat igenom ett klipp väldigt noggrant.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är felaktigt för att scenariot är helt förstört redan innan jag gjorde det jag gjorde och jag kan tycka att det är powergaming från deras sida då dem först pittar/rammar mig. Och sedan så frågar dem vem jag är med, vilket då betyder att dem inte ens visste VEM dem pittade från början, och sedan när jag har krockat och står stilla så åker dem fram och börjar blocka mig på motorvägen och redan där så börjar dem fråga vem jag är med, jag köra iväg en liten bit för att inte bli boxad/blockad av dem andra som var där och stannar till sidan på motorvägen då börjar dem fråga vem jag är med och jag säger Triad och då hoppar en av dem ut ur bilen och börjar skjuta (shoot on sight och brist på socila rp) samtidigt som jag köra iväg för att inte bli dödad. jag kör en bra bit och dem köra in i mig igen min bil dör och jag hoppar ut och dödar en och jag blir benad, då så kommer han fram till mig och säger upp med händerna och så fort jag ställde mig upp så tog jag upp händerna, (jag höll fortfarande vapnet i min hand), den killen ska då lyfta upp mig men istället för att lyfta mig så lyfter han sin kompis och då ser jag min chans att döda han, då använder båda sina armar/händer för att bär sin kompis och inte kan man använda vapen samtidigt som man bär någon, så jag hinner skjuta ett skott mot han innan han dödar mig. Så jag tycker att det är ett ogiltigt scenario redan sen början. Så jag tycker att dem gjorde mer och grövre regelbrott än mig

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lhrOcJzJ6WbHVNDah?invite=cr-MSxYUTYsMTQ1Njg1MTQ3&v=156

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka