Accepterad njey 1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

njey 1

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198349803866

Ditt Hex-ID: steam:11000011737e15a

Vad är din discord tagg? njey100

Vem var det som bannade dig? Lludde

Bild på banmeddelande: ubive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Ludde inte riktigt har alla hästar hemma, gång på gång skulle han sitta och va en korrupt staff för ScarFace, antagligen hade dem en nära relation irl eller något för varje gång man nämnde att det kändes orättvist pga Luddes support för honom så skulle han mutea eller hota med ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi blev konstant påhoppade för att vara ett "oaktivt" gäng, försökte i flera veckor visa hur mycket vi jobbat på drogerna IG och inte alls lagt tid på skottlossningar så att Ludde inte skulle fastna på oss och försöka få ner gänget igen, men sen så börja han skriva att vi var oaktiva och hade fått en varning för inaktivitet vilket inte var sant då vi bokstavligen visade han hur mycket vi hade jobbat på drogerna VARJE dag så jag skrev att "staffsen börjar bli mentalt efterblivna" och då tyckte han att det var en staffdiss så han bannade mig. Ja de var fel av mig, men han borde inte lekt med sin admin på de sättet och inte överreagera över att jag reagerar på hans korrupta handlingar. Han har liksom varit på oss vad vi än gör, alltid han oxå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ludde försökt konstant få oss nerstängda för Scars skull, det var en av anledningarna varför jag lakkade ur totalt. Men det var mitt fel att jag sa att "staffs börjar bli mentalt efterblivna när dem tar beslut utan att kolla på helheten". (hänvisas till staffdiss)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tidigare har de ju varit mitt fel, har aldrig skrivit en sån här banöverklagan men nu är fallet så att Ludde påriktigt var korrupt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte sagt att dem var mentalt efterblivna, det är fel det står jag för men det ändrar fortfarande inte varför jag tyckte så, liksom tragiskt att hur mycket man än försöker så ligger han där och försöker trakassera gänget för en annan spelares skull

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte svära och istället anmäla ludde till andra staffs i såna här lägen.
kortfattat bara ha ett vårdat språk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka