Nekad Heterjagelnur | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Heterjagelnur

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad ska gänget heta? Lejonen

Vad heter du i verkligheten? Vatan

Ditt födelsedatum: 1 September 2002

Hur ofta kommer du vara inne? varje gång jag spelar fivem, ganska ofta.

Hur många timmar har du på Fivem? 510h

Berätta om din karaktär: Sven Elnur föddes 1998, han växte upp i en bra familj och hans far var en så kallad gangster. Hans mor var polis. Men tyvärr umgås han med fel människor och börjar hänga med brottslingar. Sedan gick han med i ett gäng. Så för ungefär 4 år sedan, efter att han gick med i gänget började de planera att råna banker och guld butiker. bankrånet var bra planerat, vi tog allt värdefullt från platsen och sedan åkte vi till stashet och sorterade alla gods. Polisen hittade till stashet till slut, så en av hans nära vänner arresterades, och en skottlossning startade där Svens närmaste vän blev träffad i huvudet. Sven kom undan men till vilket pris, alla hans vänner arresterade och han närmaste vän död. Sen dess har Sven varit ute på gatan och studerat allt från entreprenör till strids utbildning. Eftersom polisen aldrig kunde identifiera Sven så har han varit på fri fot och utvecklats till en bättre människa. Men ändå så är tomheten kvar i han.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? För jag ska ta hand om gatorna och dess invånare, samt bidra till bra roleplay för dom vanliga samt polis spelare. det kommer helt enkelt vara en god tid för er att ha mitt gäng närvarande. Förutom konkurrenterna :)

Har du några med dig från start med gänget? Ja! Vi är cirka 8 personer och vi ska rösta fram en vice boss när detta är klart.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Skyddande, bidra till goda saker och bara vara schyssta samt allvarliga i sitt arbete på gatorna.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? jag har gjort bankrån(Mina planer funkar alltid),mord, kidnappning, bötfällning,personrån.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jag ska vägleda mitt lag så kallat. Och se till att allt går som det ska och att ingen går emot strikta order, då kommer dom få betala med sitt liv. Sedan att inkassera så mycket pengar som det går och mätta laget.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Som sagt vi ska ta hand om folk på servern så länge dom inte går emot oss. Vi kommer inte gå och kidnappa någon helt random och sedan döda dom. Vi kommer vara mogna jämfört med andra :) därifrån kan ni dra slutsatsen på hur saker och ting kommer att ändras. Detta är seriöst.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Vi alla ska mötas vid en plats som bestämts och förbereda alla tillgängliga medlemmar med vapen. Sedan gå igenom planen och röra oss vidare mot banken. Vi gör jobbet snabbt. Vi går in låser dörrarna till banken har med oss en gisslan eller 2 låser dörrarna, öppnar upp valvet och tar allt vi kan. Sedan går vi ut tillsammans med gisslan och hotar med att döda gisslan ifall vi inte får en fri utgång från banken. Vi tar vår get away bil. Dumpar den på säker plats och byter till en annan bil och kör vidare till vårt gömställe.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag känner alla som kommer vara med i gänget nu både irl. Dom är erfarna spelare ifall någon skulle fucka upp för sig själv åker han ut med huvudet först.

Hur hanterar du kritik? Jag tar emot all kritik exakt likadant.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja! men antagligen inte lika ofta som nu. Då jag tycker att det är dags för något nytt. Tröttnat lite på att jobba för staten.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nope.

Har du läst våra Regler? Alltid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka