Accepterad Hermw1k | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hermw1k

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Hermw1k/

Ditt Hex-ID: steam:110000143c35659

Vad är din discord tagg? hermwik

Vem var det som bannade dig? arrekung

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande:Screenshot 2024-12-01 222148 (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
För korruption. Jag tog pengar från båtbolagets kassa och spenderade det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis var inne i båtbolaget när jag märkte att jag fortfarande jobbade där. Jag hade inte spelat på över en månad, så jag trodde att jag blivit uppsagd och inte längre var en del av det hela. När jag såg att jag fortfarande var anställd blev jag lite förvånad men samtidigt lite lättad. Jag gick bort till datorn, och av någon anledning fick jag för mig att ta ut 10 miljoner från kassan. Jag tänkte inte riktigt på konsekvenserna, bara att det kunde vara kul. Sedan överförde jag nästan hela summan till min kompis. Tanken var att vi skulle köpa massa bilar tillsammans, och det var faktiskt riktigt roligt när vi började spendera pengarna på olika bilar och saker i spelet. Jag kände mig som en riktig boss för en stund. Men så, efter ett tag, blev jag plötsligt uppsagd från båtbolaget, och jag insåg att jag verkligen hade gått för långt. Jag lämnade snabbt, och en timme senare när jag gick tillbaka in på servern var jag bannad. Det var då jag insåg att jag hade gått över gränsen och kanske inte tänkt på hur det skulle påverka andra eller hela servern. Jag kanske bara ville ha lite kul, men det var klart att det inte var rätt att stjäla pengar och göra så där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel till 100%. Jag förstörde båtbolagets ekonomi och det var verkligen inte okej. Jag förstår nu att det jag gjorde var väldigt dumt och det påverkar hela servern på ett negativt sätt. Jag ångrar verkligen det jag gjorde och jag inser att jag bröt mot reglerna om korruption, vilket är en av de striktaste reglerna på servern. Jag var bara ute efter att ha kul, men nu ser jag att det gick för långt och att jag förstörde för andra spelare också. Jag skulle vilja be om en ny chans på servern. Jag förstår om det är svårt att ge mig en ny chans, men jag lovar att jag har lärt mig av mitt misstag. Jag kommer att följa reglerna noga och aldrig göra något liknande igen. Jag gillar verkligen att vara på servern och hoppas att jag kan få en andra chans att visa att jag kan vara en bra spelare

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev senast permanent bannad när jag var kriminell och inte rpade när jag dog. Jag combat loggade och ljög för staffen för att få en ress. Det var ett stort misstag som jag lärt mig av och kommer aldrig göra om. Jag har också blivit temporärt bannad för sunt förnuft och powergaming. Det var mindre dumma grejer som jag borde ha rpat bättre och tänkt mer på. Jag ångrar det och lovar att om jag får en ny chans kommer jag att följa reglerna och spela rätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha tagit pengar från kassan. Jag borde ha rpat som vanligt istället för att skapa ett problem. Det jag gjorde var helt fel och jag förstår nu hur mycket det kan påverka andra. Jag ångrar verkligen mitt beteende och vill ge tillbaka de pengar jag har kvar till båtbolaget. Jag vet att det inte löser allt, men jag vill göra det rätta och visa att jag har lärt mig av mitt misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag borde haft mer respekt och följt Unives regler för att bidra med bra och rolig rp. Jag gjorde ett enormt misstag som jag verkligen ångrar. Jag tänkte inte på konsekvenserna då, men jag ser nu hur fel det var. Jag skulle aldrig ha tagit några pengar från kassan. Det var inte rätt mot båtbolaget eller de andra spelarna. Jag förstår att jag förstörde för andra och jag vill verkligen be om ursäkt för det. Jag har lärt mig av mitt misstag och kommer aldrig göra om det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja denna gång ;)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka