Inaktuell HenSi | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HenSi

Icke Medlem
Meddelanden
216
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? HenSi#9610

Ange ditt födelsedatum 22 April 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Har varit staff innan och sedan tappade jag suget, men nu så blev jag sugen igen och vill bli staff så jag ansöker.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Är driven och är bra på att samarbeta, brukar ofta jobba hårt och effektivt. Sen ska ni ju välja mig för att jag är snabb på att utföra arbetet och så är jag effektiv. Sen så kommer jag utveckla staff teamet mycket genom att jobba hårt och utföra arbetet rätt. Är omtänksam om någon behöver hjälp med något så hjälper jag till det är just därför jag ansöker till staff och vill bli MA för att kunna hjälpa nya spelare komma in på servern och få fler spelare på servern. Vill hjälpa icke medlemmar att bli medlem och kunna göra så att dem tycker det är kul med rp och kommer långt inom Unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Det är ju en självklarhet att man som person ska bemöta andra som hur du vill bli bemött. Lättare sagt så ska man bemöta folk bra och att man ska hålla en god ton när man t.ex. ska ta en medlemskaps intervju. Det är inte roligt att komma in i support och så drar en person in dig som har en dålig ton och dålig energi då blir hela ärendet tråkigt. Så det är de man ska tänka på att ha bra energi och hålla en bra ton så kommer man långt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill påverka det på många sätt. Först så vill jag att folk ska se upp mer till medlemsrollen och visa hur bra den är egentilgen utan medlems rollen så skulle inte det vara en bra rp alls. Så vi kan säga att medlems rollen är en riktigt bra grund. Efter det så vill jag ändra lite på hur lätt det kan vara att bli medlem. Kanske sätta lite fler kriterier och göra det lite svårare att bli medlem. Då kanske du tänker "Det kommer att minska på hur många som spelar på servern" Jag säger bara såhär, om man vill att folk ska tycka en server är rolig och intressant så ligger den mesta vikten på rp nivån. Det är just vid rp nivån vi måste utveckla och göra det svårare för icke medlemmar att bli medlem för en högre rp nivå. Med en högre rp nivå så blir folk mer intresserade av servern och det leder till fler personer som spelar på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det viktigaste är ju att personen vet alla grundregler och sedan så kan man gå vidare. Sen är det också viktigt att personen ska veta hur rp fungerar och hur den utförs. Det är det viktigaste att dem ska kunna grundreglerna osv.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag ska vara aktiv både forumet ingame och i discord. Jag känner att jag kommer kunna ta tag i det riktigt bra och kunna kontrollera det. Jag kommer alltid att ta intervjuer och kolla forumet så det kommer inte vara några problem med det. Sen så är det ju ganska stor vikt på oss också att se efter vilka personer vi tar in. Så det är ett ganska stort ansvar vi har.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv hela tiden förutom när jag har träningar eller något liknande så jag kommer att vara aktiv nästan hela tiden.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag har ganska så mycket tidigare erfarenheter och att jag har varit mod innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka