Nekad Henke | Ansök till whitelist ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Hur gammal är du? Jag är 13, men snart 14!

Vad heter du på discord? AngeryBoi#0433

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Nästan hela tiden, förutom när jag har lektion i skolan. Jag kommer online klockan 15:00 och brukar vara online till 20 eller 21.

Hur aktiv är du i discorden? Väldigt aktiv, när någon pingar mig så får jag upp en notifikation som jag såklart tittar på, även när jag inte är upptagen så brukar jag gilla att sitta i #ooc kanalen på Discord och snacka eller hjälpa folk!

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli Whitelist Ansvarig då jag vill gärna hjälpa servern, både med fler spelare och med högre RP nivå. Jag har RP:at hos Multistaden enda sen i Oktober och har sett en del lallare som är Whitelistade, detta vill jag få ett stopp på och kommer därför se till så att inte en enda lallare blir Whitelistad. Kommer även underlätta staff teamets arbete då inte en Whitelistad lallare som är godkänd av mig kommer ses på servern igen! Jag gillar även att hjälpa folk så att de gillar servern och inte bytar till en annan! Min kompis PiNkY är Whitelist Ansvarig och han har berättat att jag passar då jag inte gillar folk med låg RP nivå.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag kommer hjälpa till WL-A teamet genom att jag är väldigt aktiv, när jag inte har något att göra gillar jag att ge whitelist ansökningar reps baserat på om jag hade godkänt dem eller inte. Jag kommer även se till så att jag alltid har en trevlig fast proffesionell ton när jag tar Whitelist intervjuer. Samt kommer jag även se till så att serverns RP nivå höjs då jag kommer se till så att varje person jag whitelistar kan mycket om RP. Såklart kommer jag se till så att min RP nivå är lika hög då detta jobb inte ska sänka det!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej såklart inte, enligt mig är detta den ända bra svenska servern på hela FiveM.

Senast ändrad:
Vill bara säga att jag hoppas alla som läser detta har en bra dag och vecka! Tack för mig!

+Rep Du är en väldigt seriös Person som jag tror att WL-Ansvarig skulle passa dig bra.

Nekad, gör en ny med de nya frågorna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka