Nekad Henit AxeIL | Medlem ansökning [100gubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henit AxeIL

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? AxeIL

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan sundberg och hade det riktigt tufft sedan liten när han var ungefär 6 år så vart han mamma med i en trafik olycka. Hans mamma blev då svårt skadad och det bodde i usa när detta hände. Deras familj behövde betala en stor summa för allt på sjukhuset. Och de hade riktigt svårt med ekonomin sedan stefan var liten. Sedan efter ett tag så blev hans mamma utskriven från sjukhuset. Sedan efter 2 månader flyttade det till göteborg. De flyttade in med deras mormor och morfar och fick bo där en stund innan det hade fått ett jobb/inkoms, Efter ungefär 2 veckor så har stefan fått flertal vänner och en av hans vänner Pappa äger ett cafe. Och Stefan får sommar jobba där. Stefan blev riktigt lycklig och tackade hans väns pappa och hans vän enormt för att ha fått detta jobbet. Han drar sedan hem och berättar allt till hans föräldrar. Hans föräldrar blir jätte glada för hans skull. Dagen efter början han direkt jobba och hans älskade de då han visste att han gjorde något bra till sina föräldrar. Efter ungefär 2 månader så fick hans föräldrar båda jobb hans mamma började jobba i en klädaffär och hans Pappa började jobba i en bil verkstad. Deras ekonomi började stabiliseras.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kommer att bidra med en extremt hög rp nivå samt social rp. Jag kommer alltid att tänka på att alla alltid ska ha lika kul i varje scenario man deltar i. Man ska absolut inte spela för att vinna varje scenario de ska va exakt lika kul om du nu skallat förlorar ett scenario. Jag kommer att bidra med en riktigt rolig och skojig rp som då inte är lall. Men fortfarande får folk skratta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte bara ska spela för att vinna varje scenario de ska vara exakt lika kul om man nu såkallat förlorar ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla reglarna och här kommer förslag.t.ex 1. RDM=När du dödar någon utan en anledning, 2. VDM=När du använder ditt fordon som ett vapen 3. Powergaming=Om du blir påkörd och du ej rpar på dina skador. 4. Röstregeln=När du rpar fullvuxen karaktär fast med ljus röst, vid ljus röst så ska voicechanger användas. 5. NLR=Om du t.ex blir dödad och du går tillbaka till den personen och kidnappar den eller något annat liknande, du får ej komma ihåg vem som gjorde det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag på en annan rp server

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka