Accepterad Henit AxeIL | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henit AxeIL

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Andersson hoflin

Vad är ditt discord namn? AxeIL

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Stefan sundberg 26år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig,snäll,rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Stefan Sundberg växte upp i en förort till Göteborg, där hans intresse för teknik och problemlösning väcktes tidigt. Hans föräldrar, en ingenjör och en sjuksköterska, uppmuntrade hans nyfikenhet. Efter gymnasiet studerade Stefan datavetenskap på Chalmers och utvecklade ett intresse för programmering och artificiell intelligens. Efter examen började han på ett techföretag i Stockholm, där han snabbt avancerade. Men efter några år valde han att starta eget inom hållbar teknik. Hans företag har vuxit till en internationell aktör inom förnybar energi, där han jobbar för att minska klimatpåverkan genom innovation.Stefan fokuserar på att bli polis i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till att skapa specialuppdrag eller evenemang som håller spelet fräscht och ger spelarna nya utmaningar och möjligheter att utvecklas. Jag kan ge förslag på hur karaktärer kan interagera med varandra på ett intressant sätt, från vardagliga samtal till dramatiska ögonblick, vilket kan fördjupa relationerna mellan karaktärerna.Kort sagt, jag kan bidra med kreativitet och strukturell hjälp för att förbättra upplevelsen på RP-servern och skapa en engagerande och dynamisk värld för alla att utforska.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som spelare aktivt bidrar till att den andra spelaren når sina mål eller får framgång, även om det inte gynnar din egen karaktär direkt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag Ett exempel är att jag Inte stanna på ett trafikstopp och då fick jag en kort ban

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM innebär att man använder sin bil som ett vapen eller kör in i folk.RDM Står för randal deathmatch vilken innebär att du dödar någon utan anledning.COPBAIT innebär att man retar upp polisen för att få ett snutjag.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har väldigt bra RP.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka