- Meddelanden
- 46
- Reaction score
- 3
Blacklist-referens
ID: 711 — Moddare
Anledning: idiot spoofar och moddar
Personal: TurboHulken_
Datum: 2026-03-15
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Detta va ju då för över 3 månader sen så ifall jag inte minns allt så ber jag om ursäkt för de. Jag blev indragen i support efter jag hade dödat några i sandy, när jag blev indragen för de så undrade staffen varför jag rdmade (de va ett annat ärende) så vi diskuterade de och sen hoppade redbull in och bad mig hoppa krim support direkt, så jag hoppade och dom bad mig screena. Jag valde då att neka eftersom att jag hade blivit pc checkad runt 3/4 gånger innan och senaste va nån dag innan detta hände. Så dom sa bara att jag skulle få indraget och inte ban så jag tänkte att de var onödingt att pc checka nu eftersom jag redan hade klarat mig flertal gånger innan så dom drog min krim och struntade i att banna mig. Jag gick då in på servern och startade fubb för jag blev sur på redbull och bara körde runt som vanligt och sen plötsligt blev jag bannad för moddare och spoofer. Jag kan erkänna att jag laddade ner och startade fusk efter pc checken då jag blev sur men jag fuskade inte innan och jag spoofade defenetivt inte in för ingen bannade mig. Ni kan ju kolla discord logs på att jag fick indraget ungefär 30 minuter innan jag fick någon typ av ban.
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar ansvar till fusk då jag fuskade efter pc checken men inte innan och jag tar inte ansvar till spoof bannen då jag inte spoofade.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att jag alltid ska ta pc checks och andrig undvika. Jag hade inget att dölja så jag hade lika gärna bara kunnat ta den men de som hände de hände och jag fick åtgärder.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag borde få en till chans eftersom att ni aldrig hittade något typ av fusk undertiden jag va på servern, jag tror jag fick runt 4 pc checks och inget hittades. Jag vet att jag gick in med fusk efter men jag dödade ingen och förstörde inte för någon och jag spoofade inte ni har mitt ord.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har pms med bubblegum om att jag har blivit pc checkad 2 eller 3 gånger där och han vet att jag inte hade fusk. Resten hittar ni i logs osv.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja