1Sten1
Icke Medlem
- Meddelanden
- 54
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 1048 — Tredjepartsprogram
Anledning: använder fusk
Personal: kristian160
Datum: 2026-06-06
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv fuskade alldrig utan tydligen så hade jag ett klipp där jag sköt någon som jag inte såg när jag såg han, de hittade ingenting i pc chek eftersom att jag inte har fusk
Tar du ansvar för det som hände? fuskade alldrig utan tydligen så hade jag ett klipp där jag sköt någon som jag inte såg när jag såg han, de hittade ingenting i pc chek eftersom att jag inte har fusk
Vad har du lärt dig sedan dess? fuskade alldrig utan tydligen så hade jag ett klipp där jag sköt någon som jag inte såg när jag såg han, de hittade ingenting i pc chek eftersom att jag inte har fusk
Varför ska vi ge dig en till chans? fuskade alldrig utan tydligen så hade jag ett klipp där jag sköt någon som jag inte såg när jag såg han, de hittade ingenting i pc chek eftersom att jag inte har fusk
Har du bevis som stödjer din överklagan? fuskade alldrig utan tydligen så hade jag ett klipp där jag sköt någon som jag inte såg när jag såg han, de hittade ingenting i pc chek eftersom att jag inte har fusk
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja