Nekad hejsan123122 | Medlem ansökning [kevinifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hejsan123122

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? cornelis

Vad är ditt discord namn? 𝐇𝐞𝐣𝐬𝐚𝐧𝟏𝟐𝟐𝟏.#1480

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter christian svensson och han är 23 år gammal och han är 193 lång och hans pappa heter christer svensson och han är 191 lång hans mamma heter moa och hon är 1,67 lång och christian gillar bilar och att köra bilar hans pappa gillar det med hans mamma gillar inte bilar så mycket christian växteupp jätte bra han hade kompisar och så men sen skulle christian flytta till en annan stad som heter unive där han inte känner några längre men det var lite jobbigt för han men efter 1 år så såg han att hans gammla kompisar hade flyttat in i staden!!! detta gjorde så att dom levde bra liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp inget lall jag kommer in i support om jag ser någon som lallar eller så skriver jag en report jag kan rpa på alla möjliga ställen jag lallar inte jag har kört här innan utan att lalla men det var för typ 1 års sen och nu är jag 10x bättre jag kan rpa polis om det behövs med och jag kan alla grund regler med!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Kolla på en streamer

Tillbaka