Accepterad Velium | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Velium

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cornelis

Vad är ditt discord namn? swevelium

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Christian Svensson, född år 2000.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Rolig, Hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Namnet är christian svensson, Han är uppväxt i svergie. Hans mamma och pappa är även födda i svergie. Han har alltså haft en svensk barndom. Han hade mycket vänner o mycke kontakter. Nu försöker han komma in i unive staden för att få ett bättre liv. Han vil leva bra med ett hus och nått coolt fordon. Han känner 1 person som bor här som är väldigt bra kompis till christian. Christians framtids planer är att skaffa ett bra jobb helst mekaniker. Han har bott här för ett tag sen alltså runt 2022 hade också mycke vänner som tyvärr har flyttat eller dött. Christians högsta mål är att skaffa sig en cool life style när han har skaffat jobb och ett fungerade fordon!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp. Jag lyssnar på reglerna som finns. Jag är snäll och även hjälpsam. Jag hjälper alltid till när det behövs. Som sagt jag är en person som vill ha kul men samtidigt en bra rp nivå!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska klara av att förlora o inte bara försöka vinna hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Yep ett par gånger för längesen, Jag lärde mig såklart att INTE göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att vara social är viktigt så att servern inte blir så tom. Sen har vi VDM aka vehicle death match. Som är att använda sitt fordon som ett vapen. O ja det är strikt förbjudet. Sen RDM Random death match alltså exempel att du dödar folk som inte har gjort nått tex på torget. Det är även strikt förbjudet (Ingen aning om jag förklara rätt här men jag gör mitt bästa :) )

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har lite svårt att komma ihåg saker i intervjuer men jag kan säga att jag alltid försöker mitt bästa grabbar/tjejer!

Tillbaka