Accepterad Benguin | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benguin

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cornelis

Vad är ditt discord namn? warehouser

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Christian Svensson, 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll Rolig Social.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Christian Svensson. En svensk Man som är både smart och snäll. Riktigt Hjälpsam rolig karaktär. Normal uppväxt inga direkt problem ganska fattig som barn dock men har nu en diablo och lite andra bilar som står stashade i ett garage nånstans i sandy. Hans mamma är 51 inte varit några problem med henne. Sen hans farsa har alltid varit intresserad i bilar och annat och det är där Christian har fått bil intresset ifrån. Christian har ett mål och det är att bli rik och ha ett fint jävla hus och en fin bil. Och kunna leva bra! Även försöka skaffa mycket vänner och hjälpa folk för att få mer respekt förra gången så var de lite små kriminella saker för att tjäna pengar men denna gången så är planen att vara helt laglig även köra lagligt! Christians dröm jobb är meko!

Vad kan du bidra med till serverns RP? För det första så kan jag bidra med en social och rolig rp nivå. Jag har kört på unive väldigt länge men tagit pauser har varit både medlem och icke medlem joinade första gången år 2022. Jag har bra arbets erfaranhet på servern då jag har jobbat på företag som falck mecko tryghansa och taxi bolaget och några mer! Jag kan även vara sjukt hjälpsam

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för makt alltså att man inte alltid behöver vinna/Vill vinna det blir tråkigt att alltid vilja vinna tillslut! Det man borde göra är att ta det lungt och liksom inte bry sig om man vinner eller inte så det blir rättvist!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Några gånger lärde mig mycket från allt från ooc bans powergaming och lite andra. Detta var längeeeeeeeeeesen dock.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta Gaming, Vi säger att du tex får ett DM från en kompis på discord där han säger "HJÄLP MIG JAG ÄR DÖD VID TORGET" så blir det meta gaming alltså att du inte får ta information från tex discord eller andra appar utanför fivem för att använda sig för info ingame. Sen har vi copbait vilket är att du försöker baita polisen tex du kör förbi dom i 200 för att du vill att dom ska jaga dig vilket blir dels ganska tråkigt för polisen och bara allmänt drygt helt ärligt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Yep kan ha lite svårt att komma ihåg alla regler under en intervju men kan dom när det behövs ingame

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka