Nekad hejpådigameddd | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hejpådigameddd

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198968516072/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex olsson

Vad är ditt discord namn? Alex swedish#6060

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Bertil Andersson han växte upp utan sin pappa han var bra i skolan sen när han var 17 år så fick hans mamma canser han var ledsen så länge han kunde sitta uppe hela natten och gråta, Han fick vara hos sin morbror han tyckte inte om att vara där men sen så köpte hans morbror en volvo 945 åt han och han hade ett intresse om bilar dom var uppe hela nätter och fixade med den men sen när den var färdig så så klarade inte han mamma cansern och gick bort tyvärr han var inte sig själv några månader men hans morbror hade fixat ett jobb åt han på postnord då han nu är 20år

Varför ska just du bli Medlem på Unive? varför just jag ska bli medlem på Unive är för jag kommer bidra med ideer och som kommer för bättra servern och har spelat på staden länge

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra server tycker om den mycket det finns så mycket att göra på den och det är bra staff på Unive dom andra serverna som jag körde på innan var inte bra

Hur hittade du Unive? Min brosa hittade den och tipsade mig om den och så har jag sett mycket yotube videos när personer kör på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och vara bättre på mitt rollspel

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha kul och vara bra på mitt rollspel och ha mycket pengar och att jag ska vara kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej kör bara på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka