Accepterad TheGuriAdi | Medlem ansökning [isaac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheGuriAdi

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adi

Vad är ditt discord namn? TheGuri1

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Conny Kurti 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär är rolig, smart, snäll och har en stark personlighet

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kommer från en fattig familj i kosovo och hade det tufft hela livet. Mina planer är att kunna bli rik och leva ett fantastisk liv. Hans familj dog när han var liten och hans morbror fick ta hand om Conny. Conny's morbror hade redan 3 barn och med Conny blev det 4. Conny's morbror var tvungen att hålla två jobb, för att dem ska kunna överleva. Conny's framtids planer är att bli en framgångsrik polis och att alla ska kunna komma ihåg honom genom historia. Han ska försöka kunna få kontakter som möjlgt. Och efter polis arbetet så strävar han att öppna sin egen butik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min tid, Bra Rp. Bra och roliga scenarion för alla. Även kommer jag bidra till social rp och jag kommer till att följa reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rpa för sin egna fördel och att det ska va kul för allihopa och alla ska kunna vinna. Det spelar ingen roll om vem som vinner eller förlorar, så länge man har härligt och kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, aldrig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det finns regelbrottet rdm, även vdm. Sedan så har vi Grundreglerna så som powergaming, metagaming och copbait.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har RPat sen länge tillbaka. Vill göra en comeback.

Senast ändrat av en moderation:
Hej @TheGuriAdi

Du måste ändra namn på din karaktär då din karaktär inte får heta samma som dig irl. Lätaste är att ta kontakt med en mod och be dom hjälpa dig annars kan du ta bort karaktären och skapa en ny. Hoppas du förstår!

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej @TheGuriAdi

Du måste ändra namn på din karaktär då din karaktär inte får heta samma som dig irl. Lätaste är att ta kontakt med en mod och be dom hjälpa dig annars kan du ta bort karaktären och skapa en ny. Hoppas du förstår!

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Hur tar jag kontakt?

Hej @TheGuriAdi

Har löst det nu

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka