Accepterad alexhus0255 | Medlem ansökning[dante_skilss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IRAKIER

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Irakier

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2006

Berätta om din karaktär. Alex Jonsson 24 år gammal född i Stockholm han gillade att spela basket när han va liten. Och han spelade tills han blev 14 då började han hänga med fel människor. Han började med att sno bilar och ta droger och sånt. Alex pappa dog när han var 10 så Hans morbror fick ta nästan alla beslut o han tyckte inte om det Alex hällde på med så Alex fick inte va hemma längre hans mamma tog droger så ALex han va med henne. Men sen så började han att råna butiker det gillade inte hon. Så han fick inte va med henne längre så han bodde ute i stan men dom rånade så att dom fick pengar och flydde från Stockholm till Västerås i en liten by så han köpte hus bilar och allt för han hade rånat så mycket. Men sen så blev dom jagade av polisen mycket dom tyckte att det va roligt. Men sen så lämmnade hans kusiner och då blev han arg så han letade efter dom och sköt dom. Han ångra sig men det va försent så han fick leva ensam och han va ledsen och mådde inte bra så han började jobba men det gick inte bra att leta jobb för han gjorde inget i skolan men när han blev 18 år så fick han ett jobb och en tjej det gick bra. Han tjänade bra men sen så fick tjejen reda på va hon gjorde och då ringde hon polisen och han blev arg så han flydde och till uppsala och då blev det bra igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? God rp och bara kärlek liksom

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om jag vinner så behöver jag inte liksom inte hoppas att den andra förlorar. Utan jag ska fofarande hoppas att den andra vinner för de är bara elakt att vara elak om jag vinner och den andra förlorar om han bettar pengar så ska jag spela med han och hoppas att han vinner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja: vdm använda fordonet som ett vapen, rdm om du krockar in i en vägg så ska du vara så realistisk som möjligt o inte springa därifrån direkt, sunt förnuft tänk om du skulle göra detta i verkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har typ 7000+ timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope tack o hej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka