Nekad Heeblom | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Heekan

Aktiv Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
51
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199389179216/

Ditt Hex-ID: steam:1100001552b7d50

Vad är din discord tagg? Heeblis

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: w211331.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Philip bannade mig av en solklar anledning då vi säga fusk. Under tiden jag använde fusk blev fler spelare såkallat suspectad det menas med att folk har rapoterat in oss som troligen använder sig av någon slags otillåten fördel "fusk". Där av blev jag bannad för fusk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har denna dag varit inne och rollspelat inprisip hela dagen, då jag var med i gäng var de mycket skottlosningar som jag deltog i. senare mot kvällen är jag med i en skottlosning efter scenariot när jag ligger på sjukuset blir jag kickad av philip320. Pågrund av att jag blivit rapporterad för använt fusk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban i sig är helt rätt jag använde mig av fusk vilket är bland de grövsta regelbrott du kan göra här på unive, ångrar detta grovt och saknar tiderna där jag roll spelade som mekonomer eller polis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag personligen har en hel del bans 90% av alla bans ligger på när jag började rollspela när jag kanske inte läst reglerna fullt ut som simpla saker metagaming jag exempel vis satt discord i början av min rollspels karriär då jag såg de som ett vanligt spel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart, de gänget jag var med använde sig många av fusk allt från aimbot till wallhack jag själv var ingen bra skottare som de kallas dog oftast i scenario inte så konstigt där av en hel del använde sig av fusk men de kom såklart en dag där jag pratade med en i gänget och han berättade och förklara att de är välldigt nice att använda osv. dum som jag var ladda jag ner detta och använde mig av de, hade jag fått samma erbjudande idag finns de inte på kartan att ladda ner sådant jag förstog nog inte riktigt inte konsekvenserna av att använda sig av något sådant.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag verkligen tänk ett steg före innan du gör som i detta fall skulle jag tänkt "är de verkligen värt de att i slutändad inte komma kunna rollspela".

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? solklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka