Nekad Ville 8 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ville 8

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 451 — Övrigt
Anledning: Fusk.
Personal: Momo
Datum: 2026-01-05
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag dödade två personer som svingade ut dem. Där efter åkte jag i en bil och efter en stund så fick jag staff samtal där momo sa att jag skulle komma support och när jag joinade väntrum drog de in mig och sa att jag skulle streama min skärm och sen skickade de en sak som heter echo och sa att jag skulle ladda ner den och efter ett tag blev jag p bannad för fusk.

Tar du ansvar för det som hände? jag tar fullt ansvar för det stora misstaget som jag gjorde när jag använde fusk ångrar det grovt och kommer aldrig öra om det.

Vad har du lärt dig sedan dess? jag har lärt mig att inte använda mig av saker som gör så att andra inte känner att de blir roligt att rpa med mig pågrundav att jag använt mig av saker som är förbjudet på servern som även kallas fusk

Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag har en bra rp sida och vill verkligen in och spela. Om jag får en till chans så kommer jag ta vara på den till 100 procent kommer aldrig använda mig av någon typ av fusk eller andra saker som förstör serverns rp. Om jag blir unbannad så kommer ni se en förbättring och att jag kommer spela på samma vilkor som alla på servern alltså utan fusk då det förstör det roliga inom rpn. Och om jag blir unbannad ska jag spela på samma villkor som alla andra.

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej då staffen är bannad

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller|

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban
/ Elias

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka