Nekad keung22 | Beslut Överklagan [Granskning] | Blacklist Överklagan [Erbjudande]-NEKAD] [GT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keung22

Icke Medlem
Meddelanden
439
Reaction score
10
Ditt discord namn: keung22, smeknamn staken

Ditt Hex-ID: 110000159b037ea

Vad för typ av beslut gäller det? Ban överklagan, blev bannad för jag hade ett gammalt skit fusk som jag inte använde men hade de långt ner lixom bland mina filer. Anledningen varför jag blev bannad var ju för att jag hade fusk i datorn men de kunde absolut inte bevisa att jag fuskat.

Vem/vilka tog beslutet? Kommer inte ihåg.

Varför tror du själv att beslutet togs? För jag hade gammalt fusk på datorn.

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom jag inte vart inne med fusk inne på servern spelade inte ens den dagen de bannade mig. Ni kan kolla logs om ni ej tror mig. Det hände dessutom för över ett år sedan.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har ingenting kvar eftersom de var så länge sedan.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
GT
Unive Staff

Tidigare incidenterna? Jag har ingen annan fusk ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka