Accepterad Hazzebb | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hazzebb

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Hazzebb

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär kommer då heta Daniel Andersson han är 24 år och kommer vara polis, Daniel är lång med blånt hår och blåa ögon. Daniel har länge velat bli polis och har alltid strävat efter att bli polis och nu får han äntligen chansen på unive. Daniel är en snäll och omtänksamm person som tar andras liv i första hand, Daniel är uppväxt med sin två syskon Amelia och Anders. Och sin mamma och pappa, daniel har alltid sätt upp till sin pappa då hans pappa är polis och Daniel vill bli exakt som han och nu är Daniel mer redo än någon annan att ut och jobba för polismyndigheten unive. Och Daniel har även haft det svårt som barn då han blivit otroligt mobbad som liten och han har även haft sykisk ohälsa och när han var cirka 4 år så dog hans mamma och det har varit tuft för Daniel och nu är han frisk mår bra och är redo att börja jobba och försörja sig själv och flytta hemifrån.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, trevlig, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Framtiden på min karaktär kommer bli att vara polis och bygga upp rpn därifrån och försöka komma så långts som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? har mycket tidigare erfarenheter. Jag är otroligt duktig på social rp och tar alla scenarion till fulla potencial och rpar ut på det och står och snackar med alla på många servrar har jag även ledit vapen handel och gjort social rp på det sättet också. Jag kommer ha en välutvecklad karaktär som kommer vara unik snacka på ett annorulnda sätt och kommer därför sticka ut och vara den som folk känner igen och slaffa ett stort socialt nätverk med folk.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man spelar för båda parterna och inte bara går in för att vinna att man tänker att alla ska ha kul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har en gång tidigare blivit bannad från dcn för att jag var medlem på en annan discord server och jag har lärt mig att jag måste läsa igenom reglerna och lyssna bättre för att inte göra om detta igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Random death match och är när man dödar någon utan anledning, VDM är när du använder fordon som vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Hej @Hazzebb

Jag vill att du utvecklar Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är totalt ointresserad om vad du har gjort på andra server jag vill veta vad du kan bidra med till denna.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka