Accepterad Bassannn | Medlem ansökning [BG & Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bassannn

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? sappe2053

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: daniel persson 36 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ball Trevlig och fartfylld

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Daniel persson och han är född år 1990. hans uppväxt har varit ganska turbulens. Där hans stora idol som var hans pappa lämnade deras familj och bara stack. Det lämnade bara daniel kvar med sin mamma och hennes lön var inte nå vidare... När daniel växte upp så hade han såklart mycket ekonomiska problem. detta började i 15 års ålder när man skulle passa in med sina vänner tex när de skulle på affärn och köpa snacks osv. Han började snatta ifrån affärerna för han inte hade råd, sa ingenting till sina vänner för han ville passa in. han sa alltid att han hade tagit med sig hemifrån. Detta mådde daniel inte bra av såklart. Sen så tillsammans med hans vänner började de göra en massa hyss som ledde till de tyngre grejjerna. Grövre stölder, narkotikaförsäljning för att försörja sig. Men däremot gick det väldigt bra för daniel i skolan då han var en riktigt lättlärd kille. Han gick ut med bra betyg. Han behövde bara plugga vidare för att starta ett nytt liv. Men hans kriminella polare vill han inte bli av med. så daniel har nu 2 vägval. den kriminella sidan eller den lagliga sidan

Vad kan du bidra med till serverns RP? positiv och bra rp. har sen innan bra erfarenhet av rp. framförallt på unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte spelar på sin egen vinst. utan att man rp:ar på bådas vinst. de vill säga det som gynnar båda

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Jag körde väldigt fort och krockade med en. sen så gick bilen inte att köra och jag hamnade väldigt långt bort så det såg ut som powergaming. och då fick jag en bann för det. ja jag lärde mig att jag inte ska köra så fort. (vet att det finns hastighetsbegränsningar)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming, Tex att man gör illa sig men inte rpar på skadorna som kommer. RDM random deathmatch, Då tex slår man en person utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har mycket erfarenhet sen innan då jag rp:at en del. framför allt på unive då.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Med anledning av personliga skäl har spelaren, efter kontakt med support, beviljats förlängd handläggningstid. Förlängningen gäller till och med lördag kl. 23:59. Om intervju inte har genomförts före denna tidpunkt kommer ansökan automatiskt att nekas.

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka