Accepterad Hazenator | Ban Överklagan [zutkaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hazenator

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199698356546/

Ditt Hex-ID: steam:110000167992942

Vad är din discord tagg? haze74.

Vem var det som bannade dig? zutkaz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-04 175927.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att folk som ej var med i mitt gäng satt i min bil och hoppade ut och började skjuta och sen hoppade jag ut för att försvara de som satt i bilen med mig samt min allians som de sköt mot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stängde av spelet efter att folket som satt i min bil kidnappade bossen i det gänget och drog iväg för att jag skulle laga mat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker bannen är felaktig eftersom att jag skyddade de grabbarna som satt i min bil. INGEN GÄNGBIL när de hoppade ut och sköt mot oss. Inte direkt så jag ska låta mina grabbar dö och jag bara ska dra där ifrån eller bli kidnappad/dö. Det var ej jag som startade den. Jag hoppade ut sist av alla som var med i skottlossningen och bara för att jag dödade en grabb som skjuter mot mig (Syns extremt tydligt på hans klipp) så blir jag bannad för att jag kör en "gängpatent" och skjuter på folk som skjuter på mina grabbar i bilen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och jag vet vad för misstag jag har gjort och de misstagen kommer ej ske igen. Mina tidigare bans var att jag stängde av under ett scenario som var igång när jag låg död. Sen var det fear rp och den sista var när jag ljög om skador på sjukhuset. Sen har jag blivit felaktig bannad en gång som försvann efter 5 minuter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De som staffen ville att jag skulle göra annorlunda är att jag bara ska köra med folk som är med i mitt gäng och man inte får skjuta mot folk som man ej har krig med. Jag tycker att jag ska stå upp för de som är med i min bil. Jag gjorde det bästa jag kunde genom att hoppa ut sist av alla och sköt en person som sköt mot mig. Jag sköt inte mot någon förutom personen som sköt mot mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag antar väl att jag inte ska sitta med personer i min bil som inte är med i det gänget som jag är med i.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Glömde lägga till ganska stora saker som är inblandat men det kan tas i pm om det behövs.

Tillbaka