Nekad wockstarz | Ban Överklagan [ZUTKAZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

wockstarz

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199660687101/

Ditt Hex-ID: steam:1100001655a5efd

Vad är din discord tagg? offdawockyy

Vem var det som bannade dig? ralleballe_1

Bild på banmeddelande: bild_2025-12-14_235918167.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råkade göra en emote som jag har bindat på mitt keyboard som gör så att jag böjer mig ner och så råkade jag göra den i bilen utan att jag märkt de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev jagad av två bilar som hade skjutit mot mig och sedan kom jag ikapp dom lite och hoppade ut och börja skjuta mot dom. men innan jag hoppade ut hade jag tydligen tryckt på den knappen jag bindat för den emoten och så när jag väll hoppar ut ur bilen så är jag böjd bakåt så de blir svårare för motståndarna att träffa mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var väll igentligen jag som gjorde fel. för att jag gjorde fel i scenariot även fast de ej var menat att göra de, för de var tonade rutor på min bil så såg ej att jag låg ner / var böjd. men tycker bara att jag borde få unban för att det var inte menat att emote abusea.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en gång, blev bannad i 15h för meta gaming men igentligen meta jag inte, var bara för jag satt unmutad när alla andra i vår gäng vc var där och pratade medans de var ig, alltså den laliga incidenten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kommit ihåg att unbinda den emoten när jag bytte mellan servrar för jag använt den på lall servrar och 100k or die servrar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. Jag har redan unbindat den emoten så kommer ej ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka