- Meddelanden
- 19
- Reaction score
- 1
Ban-referens
fivem-huven-19jt — FiveM, Utgår 2026-03-19
Anledning: RPar som polis och lallar rejält med kriminella han känner OOC. Blir tillsagd att lägga ner men fortsätter. Har även olika namn på Steam o DC.
Bannad av: Skip_02
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag åkte på en polis cyckel runt i områden så de kunde känna sig trygga i staden sen kommer en kille jag känner i en b il och sägger hej och de sen ser jag en grabb med ett vapen då börjar jag veva med min betong från cyckeln och just efter kallar jag på fler kollegor att komma till platsen sen sa då han att jag ej fick åka cyckel och jag sa jag ber om ursäkt ska ej göra om de sen vart jag bannad
Tar du ansvar för det du blev bannad för? asså den var 50/felaktig jag gjorde typ inget fel vevade med betongen mot hans bil han satt i för att åka för han hade vapen och sen kalla jag på förstärkning/
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? ja att ej åka på cykeln och ej lalla lite med min polare jag kände
Varför ska vi ge dig en till chans? för jag kan RPA bra alla gör nått regel brott nångång och kommer absolut aldrig hända igen har lärt mig av bannen. lärt mig av mitt mistag
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja/om du ej unbannar helt elle nåt så hade jag villa så jag hinner på utb på måndag ialafall