Nekad Hazenator | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hazenator

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199698356546/

Ditt Hex-ID: steam:110000167992942

Vad är din discord tagg? haze74.

Vem var det som bannade dig? Berra1213 Taxi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-29 161313.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag hoppade ut mot en bil som vi inte hade snackat med. Jag gjorde det eftersom att hans allians stod och sköt mot 3 bilar i mitt gäng och då såg jag att jag kunde hoppa ut och skjuta mot bilen som körde rätt mot oss som har varit med under hela scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hela scenariot eskalerade till en stor skottlossning efter att de hoppade ut på oss och bilen som klarade sig körde till en oneway och hoppade ut och dödade mig och 2 andra som satt i bilen. En person tog mig till sjukhuset och så fick jag en /m av taxi och han bad mig att hoppa support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte riktigt en helt felaktig ban eftersom att jag hoppade ut på en person som vi inte hade pratat med. Men de personerna i bilen hade fortfarande varit med under hela scenariot och jag antar att han skulle ha hoppat ut när han fick ett bra läge men jag kan inte vara helt säker. så jag tog chansen och hoppa ut när jag såg att han kom och körde förbi lite långsamt. Jag kan hålla med om att de var en liten brist på social rp för att vi inte hade pratat med personen men som sagt så har han varit efter oss under hela scenariot och bidragit.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig allt om mina tidigare bans. Några tidigare bans har varit lite grova men de flesta har faktiskt inte varit så grova. Men jag har lärt mig av de regelbrotten som jag har begått och de kommer inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gjort det lite mer socialt, följt efter honom och försökt prata med personen istället för att hoppa ut och skjuta direkt. Det var inte så bra gjort från mitt håll att hoppa ut direkt men jag tänkte att det var en pågående skottlossning och jag ser att de kommer mot oss och då hoppar jag ut för att försöka få slut på skottlossningen genom att döda dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man ska se till att jag har pratat med personen som jag hoppar ut på så det inte blir något fel och ska se till så att jag till 100% har snackat med personen innan jag hoppar ut och skjuter. Det var inte så bra från min sida.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka