Accepterad haval andersson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

haval andersson

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561199561826391

Ditt Hex-ID: 11000015f75e057

Vad är din discord tagg? marrekurd

Vem var det som bannade dig? G1ory_

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-16 220729.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig för jag gjorde ett stort fel som jag ångrar verkligen jag gjorde spawnmenu när en polis skulle söka igenom mig och jag kommer absolut aldrig göra om detta och jag ångrar det verkligen. Staffen gjorde ett rätt jobb och banna mig men nu har jag varit bannad väldigt länge och jag kommer att göra unive bättre och aldrig göra om detta och ta rp väldigt seriöst

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in i sjukhuset och var skadad så jag behövde vård sen var det en kille som kom fram till mig och började lalla han sa då sen till polisen att de skulle söka igenom mig för att jag hade en battong och taser på mig för jag jobbad einom kriminalvården och då gick jag ut och polisen ville då söka igenom mig och det var då jag gjorde spawnmenu och jag ångrar det verkligen och jag är riktig ledsen över detta det kommer absolut inte ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte en felaktig ban staffen gjorde rätt och jag är 100 procent skyldig och ångrar det verkligen jag tycker att staffsen är bra i unive och tar rp väldigt seriöst och det gillar jag i unive och jag kommer göra unive bättre och jag ångrar det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare när jag inte var medborgare och inte visste så mycket om rp men nu vet jag mycket mer och kan rpa bra. Sen så har det varit någon stor ban för länge sen när jag var helt ny men nu när jag har varit bannad i nästan 3 veckor för det här så har jag verkligen lärt mig av detta och det kommer absolut inte ske igen och jag är ledsen att jag gjorde det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha bröstat fängelset för det jag hade på mig och inte gjorrt spawnmenu men jag visste inte att konsekvenserna skulle bli såhär stort. Men det är vad jag kunde gjort och jag är arg på mig själv att jag undvek detta igenom spawnmenu och det kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte göra om det och nu har jag varit bannad länge och har verkligen lärt mig av detta nu har jag läst igenom alla regler och vet verkligen hur man rpar och jag kommer göra unive till en bättre stad och kommer ta det seriöst och jag har nu lärt mig efter denna ban att göra det rätta istället och det här kommer aldrig mer hända och jag är ledsen över det jag gjorde hoppas ni kan förstå det här och ännu igen är jag ledsen och arg på mig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka