Accepterad Tweky2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tweky2

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/elian1/

Ditt Hex-ID: 11000010cba0b79

Vad är din discord tagg? c63s148

Vem var det som bannade dig? V8an

Bild på banmeddelande: bann migg.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag tror att dom valde att banna mig för att först hetsade jag i ooc och därefter hetsade jag mot en staff samt så har jag väldigt många bans men det är mitt förflutna 80 bans är för nästan ett år sedan inget är sådär jätte nytt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlossning med våra fiender därefter blir vi alla nedskjutna av polisen och då så behövde jag gå och äta då skrev jag i ooc chatt snälla behöver äta kan ni skynda ska äta kyckling och ris skrev det lite sådär roligt, då sa nån kille ew va äckligt han helt enkelt triggade mig och just därför sa jag hållkäften osv. Sen efter allt detta så hetsade jag mot en staff som heter v8an vilket va rakt av helt fel av mig det kommer inte ske igen disrespect mot nån staff här på servern har väntat med att överklaga att kunna se över mina beslut som jag gjorde kommer inte dumma mig o göra samma misstag igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var absolut inte en felaktig ban men jag ångrar mig kan be om ursäkt till v8an ångrar att jag hetsade ooc har sett över mina misstag ber om en till chans. Samt mina roller har inte pengarna att köpa tillbaka min kriminell roll allt detta var korkat det var jag som inte tänkte igenom vad jag gjorde och nu har jag tänkt igenom och jag kommer sköta min roller på unive samt min rp vill bara komma tillbaka och spela. Jag staff dissade hets ooc inget av detta kommer ske igen kollade min och v8ans pm förstår verkligen mitt fel kommer aldrig någonsin hända igen har läst igenom alla regler två gånger nu och ja kommer verkligen se till att sköta mig helt felfritt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har tagit lärdom av denna ban till exempel om du blir bannad överklaga den eller acceptera den hetsa inte i staffs pm osv, det jag gjorde jag kommer aldrig göra om detta återigen ber om ursäkt tar alltid lärdom av mina bans 85 bans är för nästan mer än ett år sedan. Jag kommer sköta mig nu menar verkligen detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat rapportera till staffsen att han sitter och provocerar mig i ooc eller helt enkelt iggat honom vilket jag kommer göra om jag hamnar i samma sitvation igen, inget av detta kommer ske igen hoppas att jag kan få en ny chans en helt ny fräsch start med mina roller gjorde ju inte specifikt ett krim regelbrott bröt mot många andra regler vilket ledde till indraget kommer inte ske igen. Ska sköta mig nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag kommer verkligen sköta mina roller på unive min rp, Hoppas bara jag kan få tillbaka mina roller och bli unbannad har inte gjort överklagan direkt för jag tänkte att jag skulle se över min ban har gjort de tillräckligt nu och känner att jag är redo att komma tillbaka om v8an känner att jag är redo för de. Sorry för de jag sagt och gjort inget sånt kommer hända igen. En till chans är allt jag ber om och mina roller.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. Detta är en banöverklagan samt roll överklagan. Återigen ber om ursäkt till v8an det va inte genomtänkt av mig att säga såna saker osv till dig det kommer inte hända igen och jag ångrar mig.

Ber om ursäkt för de jag sagt till v8an kommer inte ske igen sett över mina misstag nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka