Accepterad hasse1234 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasse Aro611

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187523198/

Ditt Hex-ID: steam:11000014926767e

Vad är din discord tagg? hassemmmmm

Vem var det som bannade dig? William07

Bild på banmeddelande: 1AB14C02-01BB-4891-A470-DD4C353DF00E.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja det är ganska självklart varför staffs valde att banna mig jag brött mot reglerna rätt så grovft och det vet jag det var bara i stunden jag inte visste vad jag hållde på med det var svin onödigt och jag vill verkligen bevisa att jag kan bättre ifrån mig eftersom detta var nog det dummaste jag någonsin gjort på unive det var så korkat bara för ett vapen att jag tog ett vapen istället för 200kr/en krim roll. Jag skulle göra allt för en unbann och vissa att jag verkligen kan bättre och sen jag blev krim igen har jag verkligen trott att jag var den men tydligen inte eftersom detta var på det grövre lagret jag ber så hemskt mycket till spelaren som utsatts och staffsen som har behövts banna mig jag ber verkligen om ursäkt och jag ska bevisa att jag verkligen kan bättre i framtiden så om ni unbannar mig så kommer ni se en stor skillnad direkt i min rp detta var extremt dumt det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej så jag åkte runt i en bil sen hör jag skott precis bakom huset så jag åker runt och kollar vad det är som sker jag ser då en man skjuta mot en annan mitt på gatan och ena killen skjuter mot en kille i min allians eller jag är ju nu inte med i några eftersom vårat gäng blev nedstängt vilket var väldigt sorgligt men ex allians och då tänker jag att jag behöver stötta han eftersom ikväll då så skulle jag gå med i fyg vilket var gänget som ena killen sköt mot då då så jag hoppar ut och prickar han lite innan han far iväg i sin bil och då så åker jag vidar efter en stund då ser jag honom igen jag följer efterhonom då hoppar han ut o skjuter direkt eftersom jag sköt mot han innan och det visste han nog men han tar ena mitt däck och då till slut hoppar jag ut precis framför honom vilket var dumt så han sköt mig i bröstet så jag blir ragdollad och faller till marken då har han en gorila ped så han springer snabbt fram till min karaktär och då väljer jag att ecopa för att skjuta honom bara för att jag inte ska förlora mitt ny införskaffade vapen så jag spelar altså bara för min egna vinning vilket är extremt dumt att göra och jag ångrar det fort sedan när jag dödat honom åker jag därifrån och sedan använder mig av f8 menyn för att skriva quit så jag avslutar mitt spel sedan märker jag fort att jag gjort fel och allt så han inte ska få mig bannad så ser jag honom i support väntrum och då ser jag att jag har bara ett val kvar och det är att skriva i hans pm och be om ursäkt och undrar om det är något jag ska göra så han inte hoppar då säger han att jag ska göra så han får ress och jag ska ge han mitt vapen så jag gör som han säger sedan hoppar han ändå support av nån anledning och hans polare skrev att han hoppa sup för att en i mitt ex allians gjorde så en av hans grabbar fick indragen krim så jag förstår varför han gjorde som han gjorde jag ångrar mig verkligen för detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var nog den mest ofelaktiga bannen jag någonsin fått och jag står verkligen för det felet jag begått och det var bara onödigt gjort och jag ångrar mig så mycket och det var verkligen dumt nu när jag precis fått jullov och nu är jag bannad och bannen går ut när jullovet är över så det var fruktansvärt dumt av mig jag ber så hemst mycket om ursäkt till samt spelaren och staffsen som har behövt banna mig för detta. Om ni funderar på att unbanna mig så kommer jag verkligen ha ändrat på mig och det svär jag på detta var så sjukt ovärte det var som om det där vapnet var värt 200 kr som en krim roll jag gick miss om när jag begick brottet jag ber så hemskt mycket om ursäkt detta var så ovärt. Om vi skulle tagit om scenariot så skulle jag verkligen kört det på korekt sätt och det lovar jag. Så detta var altså inte en felaktig ban det var en självklar ban och jag skulle också bannat om nån gjorde så här och jag var staff.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja så jag har blivit bannad här förrut för clogg det var en gång för kanske typ ett år sedan när jag var ny till unive jag var under ett rån och jag väljet att göra en spawnmenu under vapen hotet detta har jag tagit lärdom av och sen des har det aldrig hänt igen jag har också blivit bannad en gång för powergaming och det var när jag blev skjuter i benet och sedan ställer mig up och skjuter detta ångrar jag väll och jag har aldrig blivit bannad för det igen. Jag har också blivit bannad för fear rp en gång det var när jag råka försäga mig vilket gäng jag var med i av dom jag skulle köpa en pistol supresor av men dom två rånna mig istället men det gick inte så bra jag dog av dom och fick ban och indragna roller jag har inte blivit bannad för det igen sen des. och ja nu för detta vilket jag tycker är väldigt synd att detta skulle ske jag ber om ursäkt för att få er tro att jag har gjort något som jag inte har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det är ganska självklart hur jag hade kunnat göra detta annorlunda det var en idiodisk ban jag gjorde och allt jag gjorde skulle jag gjort annorlunda om vi skulle backa tillbaka tiden så skulle jag för det första inte hoppat ut där för han fick det ganska lätt där med den positioen jag gjorde och andra saken jag skulle gjort annorlunda om jag redan var ragdollad nere på marken är ju så att motparten också har kul och att ta upp händerna och rpa med så det blir roligt för båda parter det jag gjorde var absolut det dumaste jag någonsin kunde göra och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det nu när jag precis fått lov och så också detta var inte kul någon stans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det är klart jag har lärt mig saker första saken är ju då att jag inte ska ecopa under ett vapen hot när jag är ragdollad eller jag ska aldrig ecopa det är emotabuse vilket är emot reglerna och andra saken är ju då att inte fear rp jag måste börja värna om mitt liv Ingame och det var riktigt dumt att jag döda han när han rikta på mig eftersom det är också emot reglerna och jag fattar det men ja jag var bara för vapen kåt och jag spelade verkligen inte för båda motparter detta var riktigt dumt gjort och jag ska verkligen förbättra mig. Så om ni skulle unbanna mig kommer jag verkligen göra saker o ting annorlunda på ett posetivt sätt jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår. God jul!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka