Accepterad hasse1234 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasse Aro611

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187523198/

Ditt Hex-ID: steam:11000014926767e

Vad är din discord tagg? rizz_good_goon_boy69

Vem var det som bannade dig? Abo Hasse

Bild på banmeddelande: 112336-1303a5ea02a9b3695ac778995e13471b.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja jag satt bara i en bil där föraren körde på alliohopa som ståg i grove så jag blev också bannad av nån tokig anledning jag fatta inte riktigt hur jag blir bannad då

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag och min polare hitta en cool bil som var svin snabb då skulle vi testa och jag satt i i andra sättet och min polare körde bilen sen kommer vi till korsningen i grove då det kommer någon församling mitt på gattan då kommer min polare i full fart och då blir dom påkörd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den var felaktig eftersom det var min polare som körde bilen och inte jag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jajemän så jag har blivit bannad här förrut för clogg det var en gång för kanske typ ett år sedan när jag var ny till unive jag var under ett rån och jag väljet att göra en spawnmenu under vapen hotet detta har jag tagit lärdom av och sen des har det aldrig hänt igen jag har också blivit bannad en gång för powergaming och det var när jag blev skjuter i benet och sedan ställer mig up och skjuter detta ångrar jag väll och jag har aldrig blivit bannad för det igen. Jag har också blivit bannad för fear rp en gång det var när jag råka försäga mig vilket gäng jag var med i av dom jag skulle köpa en pistol supresor av men dom två rånna mig istället men det gick inte så bra jag dog av dom och fick ban och indragna roller jag har inte blivit bannad för det igen sen des. och ja nu för detta vilket jag tycker är väldigt synd att detta skulle ske jag ber om ursäkt för att få er tro att jag har gjort något som jag inte har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget eftersom jag inte körde bilen och hade ingen anning om att han skulle köra på folk

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom jag inte kört bilen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka