Nekad hasse1234 | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasse Aro611

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187523198/

Ditt Hex-ID: steam:11000014926767e

Vad är din discord tagg? hassemmmmm

Vem var det som bannade dig? berra1213

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att banna en mig eftersom det såg väldigt speciellt att jag döda en kille som bara åker runt i en bil och det förstår jag till 100 % men. Ni måste förstå att man måste kunna se det från mitt perspektiv också och det är ju så att jag var verkligen inte den som starta skottlosningen utan det var yakuza och nu var det så att han jag råkade döda var inte med yakuza utan han var med i min allians och då är det så att då tänker ju staffsen också att det är extra speciellt vilket jag förstår men från mitt perspektiv så ser jag att vi åker runt i bilar då kommer yakuza och hoppar ut på oss utan anledning vi börjar då en skottlosning som är i kanske 15 minuter och det är ju då vår bil går sönder och vi behöver springa till fots jag gör allt för att kunna överleva genom att försvara mig med mitt vapen när dom har skjutit mot oss jag väljer då att skjuta lite tillbaka jag dödar nån och det vissas sig vara en i min allians men det visste inte jag eftersom han åker i en privat bil och inte sin gäng bi

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag och minna polare var i mirror park sen märker vi att det kommer ett gäng yakuza bilar mot oss och då fattar vi direkt att dom är här för att skapa problem eftersom vi har en konflikt så en i yakuza hoppar ut på oss och skjuter medans vi andra åker iväg och då stannar vi lite längre fram vid gamla polis station eftersom våran bil gick sönder och vi hoppar ut och börja försvara oss jag dödar nån och sedan klarar jag mig att ta mig till ett rum och där inne är allt det som händer jag får syn på en kille uppe på berget som åker runt med massa yakuza bilar och han sitter inte i nån av våra bilar så jag antar att det är oppsen och då dödar jag han och det var där felet kom in och tydligen är det ett regelbrott vilket jag inte visste och sen dödar jag några fler tills jag tillslut dör och då lite senare blir jag till kallad support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det finns flera olika sätt att se detta på och från staffsen perspektiv så fattar jag att dom tycker som dom tycker. om jag hade varit i doms sitts hade jag nog förmodligen gjort samma. men till sklinad från andra gånger så var detta inte brist på sosical rp eftersom dom började skjuta mot oss. och om jag råka döda en i vårat gäng som inte åker våra bilar så är det upp till han jag hade ju verkligen inte dödat han om det våre så att han åkte nån av våra bilar men. Ja så staffsen tyckte som dom tyckte men jag själv skulle inte säga att detta är ett regelbrott eftersom det var en aktiv skottlosning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. yes så jag har blivit bannad här förrut för clogg det var en gång för kanske typ ett år sedan när jag var ny till unive jag var under ett rån och jag väljet att göra en spawnmenu under vapen hotet detta har jag tagit lärdom av och sen des har det aldrig hänt igen jag har också blivit bannad en gång för powergaming och det var när jag blev skjuter i benet och sedan ställer mig up och skjuter detta ångrar jag väll och jag har aldrig blivit bannad för det igen. Jag har också blivit bannad för fear rp en gång det var när jag råka försäga mig vilket gäng jag var med i av dom jag skulle köpa en pistol supresor av men dom två rånna mig istället men det gick inte så bra jag dog av dom och fick ban och indragna roller jag har inte blivit bannad för det igen sen des. och ja nu för detta vilket jag tycker är väldigt synd att detta skulle ske jag ber om ursäkt för att få er tro att jag har gjort något som jag inte har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag själv hade nog bara inte skjutit han men somsagt jag tyckte inte jag gjorde något fel om han åker in i en skottlosning med sin privata bil så får han stå för konsekvenserna eftersom varken han sköt mot dom som sköt mot oss vilket bara gjorde mig mer misstänksam. jag tyckte dock det var konstigt att staffsen sa att det inte var en aktiv skottlosning och jag fatta ju då direkt att dom ljög om det eftersom det var de och det finns logs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska börja kolla på mer vilka jag skjuter mot så att det inte är nån av minna gubbar men dock ska jag säga till han att börja åka gängets bilar eller färga om sin bil till lila jag ber om ursäkt och ska verkligen ta åt mig efter bannan och jag har lärt mig så detta kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes. Men om berra skulle neka igen kan du säga vad jag kan uppdatera med överklagan det vore snäll?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka