Nekad Hasim sinko | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasim sinko

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? Bosnjak_sinko

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hasim Sinko 19 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Loyal, smart, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Uppväxt i ghetto där jag vill bli rik och känna massa pengar inom kriminaliteten

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan vara med och bilda bra scenarion och också hjälpa nya i staden där jag tar emot dom och visar hur saker och ting fungerar i staden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att oavsett om du förlorar ska du inte tycka att det är tråkigt bara för att du förlorat utan kunna acceptera på att de kommer att finnas olika lägen där man kommer att både vinna och förlora i olika scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (random death match alltså döda någon utan anledning vilket förbjudet, Rasism strickt förbjudet där alla är lika värda och inte se ner på npgj annan. Powegaming (göra något omänskligt som t.ex du blir jagad av polisen och sedan krashar och sedan ändå åker iväg som att ingenting har hänt är också föärbjudet utan man ska tänka att det är påriktigt och skapa verkliga och bra scenarion

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit med andra servrar där grabbarna och tjejerna har varit nöjda med mig där vi skapat roliga minnen tillsammans och haft roligt vilket jag vill ha i unive och skapa mer minnen med mer folk i en större server.

Deltar på annan rp server

Som medlem på unive får man inte vara delaktig i andra rp-servrar. Är du redo att lämna den andra servern för unive? Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Måste träna på reglerna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka