Nekad Irox | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Irox

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Timmo Salomonsson

Vad är ditt discord namn? Irox4728

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 1998

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gustavus Adolf

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, lojal och driven

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gustavus Adolf växte upp i en liten svensk stad där MC kulturen dominerade. Hans far dog i en självmordsattack med sin hoj och hans mamma sitter i fängelse efter att ha deltagit i ett gängkrig. Gustavus hamnade i fosterhem men hittade trygghet i hojåkning. Nu letar han efter ett MC gäng eller en ny gemenskap där han kan bygga ett nytt liv. Han vill klättra i rank, skapa kontakter och kanske bygga något eget.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med inlevelsefullt RP, stark karaktärsutveckling och god förståelse för både civilt och kriminellt spel. Jag spelar långsiktigt och skapar gärna intressanta relationer och konflikter som utvecklar hela serverns berättelser.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska sätta RP före sin egen vinst. Man låter scenariot utvecklas naturligt även om det betyder att ens karaktär förlorar, blir arresterad eller skadad. Det skapar bättre RP för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har blivit bannad en gång men situationen var olycklig och inte helt mitt fel. En vän satte på olämplig musik medan han satt i min bil i spelet. Jag försökte stänga av bilen för att få tyst på musiken, men det fungerade inte. Jag var en bit från närmaste garage och fick panik när jag inte kunde stoppa ljudet snabbt nog. I efterhand förstår jag att jag kunde ha löst det på ett bättre sätt och tagit snabbare beslut. Jag lärde mig att alltid ta ansvar för vad som händer kring min karaktär, även om det är någon annan som orsakar problemet. Sedan dess har jag varit mycket mer försiktig med vem jag släpper in i mitt RP och hur jag hanterar oväntade situationer.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Metagaming är inte tillåtet du får inte använda information utanför RP för att påverka ditt agerande i spelet. 2. RDM är förbjudet du får inte döda någon utan giltig RP anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad spelare med bra koll på RP, och jag är här för att bidra till ett aktivt community. Jag tycker om att skapa berättelser tillsammans med andra, inte bara för min egen skull utan för helheten.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka