Accepterad Pacman0687 | Medlem ansökning [Kevin Cow] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pacman0687

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? s3pp0_

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Seppo Laine 1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, principfast, eftertänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Seppo växte upp i Malmö i ett kärleksfullt hem, där hans far introducerade honom till politikens värld. Efter att ha förlorat båda sina föräldrar i ung ålder lämnade han Malmö för att börja om i Unive. Seppo är en vänlig själ som vill hjälpa andra, men han brottas också med sin blyghet i större folksamlingar. I Unive har han börjat bygga ett nytt liv, men hamnar i ett moraliskt vägskäl då hans nya umgänge riskerar att leda honom bort från drömmen att bli politiker. Hans mål är att påverka samhället på ett positivt sätt – både i och utanför politiken.

Vad kan du bidra med till serverns RP
Jag kan bidra med ett moget och seriöst rollspel där jag fokuserar på att skapa meningsfulla och trovärdiga interaktioner. Min styrka ligger i att bygga karaktärer med djup, bakgrund och utveckling, och att anpassa mitt spel beroende på vem jag möter. Jag spelar inte bara för mig själv, utan för hela scenens skull – jag vill att andra ska känna sig engagerade, sedda och inspirerade i interaktioner med mig. Jag är bra på att skapa drama, konflikter och dilemman som driver RP framåt, men utan att gå över gränsen eller sabba för andra. Jag har lätt för att improvisera

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid spelar för att själv "vinna" en situation. Istället fokuserar man på att skapa ett bra och trovärdigt rollspel, där även den andra parten får en chans att glänsa eller utveckla sin story – även om det betyder att min karaktär förlorar, grips eller gör ett misstag.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har blivit bannad några gånger för många år sen kommer inte ihåg

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är förbjudet – du får inte använda information du lärt dig utanför spelet i RP. VDM är inte tillåtet – du får inte köra på någon utan giltig RP-anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit medlem förut och varit chef på några ställen, kommer tillbaka för att rp igen

du måste ha samma discord och steam namn vänligen byt innan intervju!
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka