Inaktuell Harry265 | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harry265

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Ditt discordnamn: nudlar från ikea ): jag fatta inte riktigt med åldern men aa 2010 iaf och oct 10 :/

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2010

Varför ska just du bli staff? Jag ansöker till staff för att få bort dem dåliga rp:arna och förbättra rp på serven. Jag kommer även specca ganska mycket för att jag ska hålla koll att alla följer reglerna som t.ex powergaming jag tog det som exempel för att jag ser många som powergamar. kommer jag specca mycket/ göra staff arbete. Och när jag ser någon t.ex powergama så kommer jag ge en sv ban. och fortsätter hen så blir det bara en längre ban för varje gång.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Allting fungerar jätte bra de är inget men ja att typ alla som är krim rånar för mycket de tar en /TH och sen rånar de är en grej sen finnst de inge mer.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? man kan sätta upp tydligare reglar åt det och förklara konsekvenserna. Man kan även engagera spelar med att gör events. Så att vi bildar gemenskap och en bra spelargrund. man kan även starta en kanal där folk kan snacka om problem dom har in game så att alla discorden kan hjälpa varandra och skapa gemenskap het. Det är oftast inte dom som sitter på små gäng som brukar rp för makt och pengar utan dom som sitter i stora gäng som man borde ha en grupp av staffs som bara övervakar gäng och drar slutsatsen om ett gäng borde få finnas kvar. Man kan även göra ett staff forum där staffsen kan kommunisera om deras erfaranhet och vad dom känner specifikt är fel och vad dom tycker hur man förbättra det specifika ämnet.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? medlem av personalteamet innebär att du agerar på ett sätt som är snällt, ansvarsfullt och respektfullt. När du är i kontakt med andra människor, se till att du talar tydligt och förklarar vad som förväntas. Följ regler och riktlinjer för att skapa en trygg och rättvis miljö för alla. Var alltid redo att svara på frågor och hjälpa andra med deras problem. Om det uppstår problem eller konflikter, försök att lösa dem på ett lugnt sätt. Undvik att vara partisk och behandla alla lika. Det är viktigt att vara objektiv och inte låta personliga känslor påverka ditt beslutsfattande. Respektera också människors integritet och håll deras personliga information konfidentiell. Var öppen för att lära dig nya saker och håll dig uppdaterad om förändringar eller förbättringar inom ditt arbetsområde. Det hjälper dig att vara beredd på olika situationer och problem. Ge feedback på ett konstruktivt sätt för att hjälpa andra att växa och förbättra sig inom sina roller. Genom att agera på ett professionellt sätt skapar du en positiv arbetsmiljö för dig själv och ditt team. Det bidrar till en känsla av samarbete och tillit. Var medveten om att varje handling du tar kan påverka andra, så se till att ditt agerande speglar de värderingar och standarder som förväntas inom ditt team och servergemenskapen. På så sätt kan du göra din Staff-roll mer meningsfull och givande för alla inblandade. Jag tycker det är jätte viktigt på grund av att annars kommer det inte verka som servern är seriös och många spelare som är seriösa kommer vilja sluta spela servern

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ibland behöver man kunna stänga av från RP och staffarbete helt för att kunna återhämta sig och vara närvarande i sitt privata liv. Jag skulle se till att jag har tid för avkoppling utan att känna att jag måste vara på hela tiden.

Hur länge har du spelat på Unive? De är ju ett nytt konto men annars så var de LÄNGEEEEE sen 2021-2022 Unive var den första RP servern jag spela på och är fortfarande min favorit.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja på adnra servrar

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell de är svårt liksom vet inte riktigt vad jag ska ge för anledning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka