Antagen tony-montana | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tony-montana

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Ditt discordnamn: lindemann.1

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2010

Varför ska just du bli staff? Hej! Jag vill bli staff på denna server eftersom jag trivs väldigt bra här och vill vara med och utveckla den ännu mer. Jag gillar att hjälpa andra och se till att spelet blir roligt och rättvist för alla.
Jag är en lugn och rättvis person som alltid försöker se saker från båda sidor innan jag agerar. Om någon bryter mot reglerna tycker jag det är viktigt att hantera det på ett respektfullt och konsekvent sätt, så att alla känner att de blir rättvist behandlade.
Jag har alltid velat bli staff för att jag tycker det är givande att kunna hjälpa till, lösa problem och bidra till att servern växer och behåller en bra stämning.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mycket problem innom krim rpn tycker jag. Mitt mål är nog att bli krim ansvarig. Jag tycker att krim rpn är mycket shoot and loot. Alltså att folk bara ser de gäng man har krig med och bara kidnappar de för att få pengar och ta deras vapen, Ingen social rp tycker inte jag. Jag vill att scenarion ska vara roliga för båda motparterna. Det sker också mycket gånger att personer bara ser en bil som brukar köras av de gäng man har krig med o då väljer folk att bara kidnappa de på direkten eller bara skjuta dem.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Man spectatar krim scenarion och ser hur personerna väljer att rpa så får man ta åtgärder på de som är fel. Man kan också om man är krim ansvarig kan man ta krim support för då kan de komma folk och visa klipps på när problem händer.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff betyder för mig att alltid uppträda respektfullt, rättvist och lugnt oavsett vilken situation man är i. Som staff representerar man servern, så det är viktigt att visa gott omdöme, inte ta saker personligt och alltid försöka lösa problem på ett moget sätt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Privata liv först, staff arbete, RP

Hur länge har du spelat på Unive? jag hittade inte riktigt hur man gjorde men jag vet att jag spelat från 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, har även varit servervakt ett flertag gånger

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka