Inaktuell Harren | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Konnye

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ditt discordnamn: Haren772

Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? För att jag kommer förbättra rpn och bidra med aktivitet samt kommer jag hjälpa spelarna hela tiden med reports och supports så alla spelare har det bra här på servern samt vid rpn kommer jag specca mycket under olika scenarion och göra mycket staff arbeta och hjälpa alla. Jag kommer också vara aktiv mycket samt har jag jätte mycket erfarenheter inom rp och staff har snart rpat i 2 år och har varit staff på massor av olika servers och hjälpa alla spelare och gjort servern till en bra plats precis det jag kommer göra nu samt göra så alla spelare har det bra på servern och tycker det är roligt och rp, samt om folk bryter mot regler i rpn kommer jag ta tag i det och ge konsekvenser om det är ganska grovt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker är att ibland kommer det in lallare och förstör all rp och det tycker jag är väldig tråkigt för alla som rpar t.ex att dom kommer och förstör scenarion, och Krim rpn är inte den bästa om man säger så.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att banna alla folk som kommer in och lallar och ge konsekvenser för dom som missköter sig och det är ju förstår tråkigt att det ska behöva gå till ban, önskade om man kunde sluta lalla och rpa och ha roligt!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur jag agerar professionellt är när man gör staff arbete svara på reports och supports och hjälper alla med de dom behöver hjälp med och det är precis det jag kommer göra om jag blir staff samt har jag mycket erfarenheter inom rp och staff och det tycker jag är ganska professionellt inom staff.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 2-5 timmar per dag kommer jag vara aktiv till och med lite mer ibland.

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 5 veckor fast har spelat här förut för ett år sedan då spela jag där i typ 4 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag har rpat i typ 2 år och kan alla grundregler, jag har varit staff på massor av olika servers som jag har förbättrat genom att tagit bort alla lalliga spelare och jag förbättrade rpen, jag vet vad staff har för jobb och jag vill förbättra rpn här för just nu är den inte den bästa om man säger så samt kommer jag svara på reports och supports hela tiden och göra staff arbeta ofta ist för att rpa.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, är beredd att jobba med allt jag är bra på allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka