Antagen Kazoo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kazoo

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Ditt discordnamn: 1kazoo

Ange ditt födelsedatum 21 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tror definitivt att kan passa som staff på denna server. Jag har en förmåga att ta de väldigt lungt och se situationer från olika synvinklar och perspektiv. Jag kan sätta mig in i scenarion för att förstå varför spelare agerade som de gjorde. Utöver det är jag en väldigt rättvis person som inte tar några förhastade beslut. Jag känner att det just nu finns lite saker att rätta till inom rpn och vill därför nu vara med att och påverka detta. Genom att jag nu på senaste sätt en del av detta, vet jag var det förekommer, på vilket sätt och hur jag tillsammans med resterande staffs kan försöka lösa det. Jag kommer kunna underlätta för resterande staffs och ansvariga inom vissa områden genom att göra det "vardagliga" jobbet som att ta reports, hjälpa folk i support och specca för att de ansvariga inom krim t.ex ska kunna fokusera på det som brister inom krimrpn.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu är det väldigt mycket lall, folk lallar på allmänna platser eller bara med varandra. Detta är något som förstår rpn lite. Man drar in andra i det och de roliga samt långdragna scernariona förstörs eller försämras. Just nu är krim rpn inte den bästa. Den består framför allt av att skjuta vilket även det är ett litet problem.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med det övriga staff teamet kommer kunna lösa dessa problem genom att föra dialoger med spelare och hålla oss aktiva samt visa oss. Detta gör att spelarna blir informerade och tillsagda när dem gör fel och därmed lär sig av sina misstag. Visar i staff teamet att vi finns, är aktiva och menar allvar kommer förmodligen en del av lallet på allmänna platser inte synas till.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som staff är man en förebild och därför är det väldigt viktigt att hela tiden vara professionell och agera professionellt i alla situationer. Man är som ett ansikte utåt till alla spelare och det är därför viktiga att visa spelarna hur man ska agera. Det är även väldigt viktigt för att få spelarna att känna sig trygga och lyssnade på för att dem ska känna sig delaktiga och viktiga.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Genom att ansöka till staff offrar man en del av sin tid till staffarbete och jag kommer därför att försöka balansera mitt privatliv, staff arbete och min tid till att rpa på ett så bra sätt som möjligt. Ifall jag redan innan vet att jag kommer vara inaktiv under en längre period kommer jag att meddela detta i bra tid innan.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ca 1 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har lite tidigare erfarenhet som staff. Har en gång tidigare varit staff på unive men även på andra servrar tidigare vilket gör att jag ändå sätt en del och bör ha en förmåga att se scenarion från olika synvinklar och därmed ta rättvisa och korrekta beslut.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det finns absolut inget område jag ej är beredd att jobba inom men det finns såklart områden jag är mer intresserad av och skulle tycka vara roligare att jobba inom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka