Nekad Haraldo | Polismyndigheten Ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haraldo

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 25 Maj 2007

Vad heter du på discord? SWE_Harre#6360

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 100 timmar på fivem

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer köra några timmar per dag

Vad heter du? Harald Matso

Hur gammal är du? Jag är 22 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag är simkunig jag har gått i simskola. Sen jag var liten.

Varför vill du bli polis? För jag vill hjälpa andra och bekämpa brott och så alla har det en bra dag. Att man ska känna sig trygg när man går på gatorna så man inte känner att man kan bli rånad eller kidnappad,

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att se alla brott på deras perspektiv. Dom ska också se att en polis inte bara följer reglerna utan dom kan se att polis är en väldigt brysam om sin värksamhet att alla andra ska ha det kull.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att det inte är det lätaste jobbet att ha. Man måste alltid vara på vakt och ta utredningen så bra som möjligt. Det finns väll roliga och tråkiga stunder men det roliga är väll när man får träffa folk. Men det finns ju också tråkiga stunder när man måste meddela dödsfall och meddela det till dödsoffrets nära och kära. Sen kommer man se när sin kolega blir mördad då kommer det vara en ledsam stund.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja min pappa och min pappas brosa jobba som ordningsvakt så jag har fått va med och titta och dom har berätat till mig hur man gör och hur man ska agera. Min pappa var jägare så jag fick va med och skjuta mitt första djur när jag var 16 år. Sen har jag bra kör kunskap jag har vart gokart förare en del av mitt liv när jag var mindre.

Hur är du som person? Jag är en väldigt snäll och rolig person. Men om jag blir arg kan jag säga till på skarpen. När jag blir sur så löser jag det inte med våld det beror på då om personen vill skada mig eller inte.

Är det något vi bör veta om dig? Jag har ingen allergi och jag gillar att dricka mycket kaffe. Jag är intresserad av bilar och sport så det är väll det jag kommer göra på rasterna eller prata med kollegor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka