Nekad babbendensnabbe | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? babben135_94993

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Arvid Von Vitto född 2000-01-01 så alltså 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevligt, glad, taskig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag försöker bli kriminell för jag vill se hur det känns.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga stunder

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska tycka att det är roligt att spela. Så att inte en blir väldigt utsett hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det var en kille som sa åt mig att jag "parkerade som en jävla idiot" och då körde jag på honom lite smått men efter de så har det aldrig hänt igen och det kommer aldrig hända med flit igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man inte få ta information utanför spelet och använda det i spelet. Att man inte får köra på folk med bil med flit och att om man blir medvetslös så måste man ha glömt vad som hände. Och att ifall man blir medvetslös i en situation och lämnar spelet när man dör så blir man bannad.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag försöker skaffa så många vänner som möjligt.

Nekad ansökan
Anledning: Måste utveckla samtliga punkter

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka