Nekad Hans Ruben | Gäng ansökan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anton_8

Snabbast i PM. TESTA MIG!
Meddelanden
103
Reaction score
1
Vad ska gänget heta? El Chapos, om inte det går, 14 Street, om inte det går, Albanska Nätverket, om inte det går får ni dma mig om det blir godkänd.

Vad är ditt discord namn? Anton#9893

Vad heter du i verkligheten? Anton

Ditt födelsedatum: 31 Mars 2008

Hur ofta kommer du vara inne? Som boss kommer jag kunna variera mellan vardagar och helger men ungefär ser ut så här.

Vardagar: 16:00-21:30 Helger: 10:00-00:00 (jag har ett liv)

Hur många timmar har du på Fivem? 400+ timmar.

Berätta om din karaktär: Amo Mani föddes den 31 mars 2001 och växte upp med sin mamma Francesca och pappa Marcelo. Han är född i Tyskland, men hans föräldrar och bror Mario bodde tidigare i Italien och har släkt i Italien/Tyskland. Hans föräldrar sålde sitt hem och sina tillhörigheter i Italien 1986 och flyttade till Tyskland. De flyttade på grund av en sjukdom som heter Raywan12 som spred sig över hela Italien. Det fanns ingen medicin under denna epidemi och tyvärr dog så många av sjukdomen. Några av Amos släktingar dog av pesten. Amo gick i skolan med sin bror i Tyskland. Förutom att de inte var särskilt intresserade av att lära sig mycket, hade de roligt och hade massor av vänner att umgås med. De hade något gemensamt och trots att de var bröder umgicks de ofta med varandra. Inget av syskonen gick bra, men när de fick möjlighet att hoppa av skolan gjorde de det. Amos pappa Marcelo tillhörde en kriminell organisation som heter Frankrike Nätverket. Detta var något han höll hemligt och gjorde det först efter att ha avslutat sitt vanliga arbete som skomakare på torget. Marcelo och hans gäng fattade inte förhastade beslut eller gjorde något farligt eftersom de hade en familj att ta hand om. De hanterade vapentransportringen säkert och klarade sig bra utan att haka. Den enda personen i familjen som kände till detta var hans mamma Francesca, men när bröderna frågade honom varför han ofta gick ut på kvällarna sa hon inte sanningen, ibland gick han för långt och blev väldigt aggressiv. Nyligen hoppade de båda av skolan och deras skoaffär, som inte längre mådde bra, gick i konkurs. Marcelo bestämde sig då för att helt fokusera på den kriminella sidan, såsom vapentransporter. Saker och ting blev mer och mer allvarliga, vissa tvister mellan köpare och så vidare. En dag, när Marcelo försökte riva allt i skomakarens lokaler för att lägga ut det till försäljning, hände något tragiskt. Många människor höll ett öga på Marcelo. De smyger några maskerade män nerför en bakväg och kidnappar honom. De tog honom till en hemlig plats långt från staden och pressade honom med information och till och med vapen, men Marcelo vägrade följa dem, vilket tyvärr ledde till hans distraktion.Han sköt männen på plats och de fångades på film, men polisen kunde inte arrestera dem. Hushållsarbete, matlagning och andra sysslor. Mario började umgås med människor som gjorde pjäser som inspirerade Mario, snarare än att göra dumma saker. Han sökte till deras scenskola och kom in efter en lång rad. Efter deras fars död fick de reda på alla brottslingar som Marcelo har gjort. Marcelo var Amos största förebild, så han gick samma väg. Amo började med att sälja droger med några vänner han träffade i skolan. Till en början gick det bra och han kunde försörja sin mamma. När Francesca böhorjade förklara för läkare vad n led av, tog hon och missbrukade dussintals mediciner för att lindra sin smärta och depression. Detta ledde till att han tyvärr gick bort av en överdos och sömn 2013. Begravningen arrangerades av Amo och hans bror några veckor senare.Det stod att vi skulle dela ut hälften till var och en av oss. De hade mycket lager och Marcelos svarta pengar. Dessa Marios användes för inredning av teatrar och lägenheter, och Roberto köpte ett hus med en vän som senare blev ett kriminellt gäng som hette Della Morte, uppkallat efter fadern till Della Morte är italiensk för döden. Amo Mani har mörkt, anständigt kort lockigt hår och blå ögon. Han är runt 175 år, ganska kortväxt, har en fobi för ormar och en rädsla för små utrymmen (klaustrofobisk). När Amo är på ett litet utrymme kallsvettas han, får panik och får huvudvärk. Om han måste ta sig in i ett trångt utrymme brukar han krypa ihop sig för att uppleva en bredare yta. Hans favoritbilmärke är Mercedes. De brukar köra runt i g-vagnar när de gör Gusberg-leveranser, droger och andra kriminella aktiviteter. Amo är inte stolt över sina beslut i livet, så han försöker inte glorifiera livet för ett kriminellt gäng, som många förortskillar brukar göra. Amo har en helikopter och är en mycket duktig helikopterförare. Han har gått en specialkurs för detta och är dessutom laglig legitimerad. Amo Mani och hans medlemmar vräktes, så huset lades ut till försäljning och flera nya bostäder flyttade in. Amo Mani har nu kontakt med gamla goda vänner Alex och Johnny Schaberg Amo har redan dejtat dessa människor och de två har varit förorts/ ghetto gangsters tidigare. Nu vill Amo prova något nytt, bär "gray" och kallar det för El Chapos. Sedan dess var vi tvungna att gå runt och lära känna El Chapos-området, droga tills polisen fick reda på det, sedan (tillfälligt) fly från staden och börja om. Nu är du redo att starta ditt eget streetgäng, visa upp dig på gatorna och tjäna folkets förtroende.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? För jag brukade vara vice-boss för en annan seriös gangster vid namn 14 street, på en annan server för ett tag sedan (ex server) och hade titeln bästa server rp-nivå. Vi spelar väldigt seriöst när vi rpar, då rpar vi jätte effektivt bra och sitter i discorden tyst. Medan vi rp diskuterar vi det inte om discord, utan vi fokuserar helt på att få höga rp-nivåer och roliga scenarier. Gängets önskan är att spela rollen som en street i staden. Vi försöker till exempel hålla oss till någonstans i stan (har inte bestämt) så att folk som vill köpa droger kan komma till vårat ställe och ta dem dit. Det finns ingen Twitter här, men du får en specifik plats för drogförsäljning. Det finns många vapen att hantera som ett street gäng, mest glock17, tungare vapen, smgs osv. Självklart använder jag i speciella scenarier en AK, men annars använder jag så små vapen som möjligt vid kriminella scenarion om vi möter t.ex. ett ghetto gäng för mer roliga scearion, bror på helt vilka vi möter. Även jag och de andra spelar inte för makt och pengar, de spelar för roliga scenarier och följer reglerna till 100%. Rapportera alltid bekräftade regelöverträdelser till personalen så att de kan vidta åtgärder eftersom regelöverträdelser inte ska förekomma. Jösses. Dessutom när det kommer till välutvecklat rollspel vill jag visa var skåpet ska stå.Vi bryr oss inte om att vinna ett scenario och vi försöker inte vinna ett scenario utan att en motståndare ska utvärdera det, t.o.m. om vi är i en skjutning till exempel. Vi kommer inte ligga lågt i stan, men folk KOMMER veta att vi är i stan. Gäng strövar omkring på torget och bråkar inte med slumpmässiga människor, utan prioriterar viktiga saker du gör IRL och behandla vanliga människor med respekt och god ton.Behandla polisen med respekt. Jag är en erfaren gängledare och medlem också, så jag vet hur jag ska hantera svåra situationer. Nu hänger vi i (någonstans i) stan-området, vi känner folk som bor där, vi känner folk som brukade ha gänghus och som jag och dom brukade umgås.

Har du några med dig från start med gänget? Jag har inte, men jag hinner skaffa innan ni kollar igenom denna ansökningen. Det är lätt att skaffa.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Visa upp, men håll dig mest till de lite grubbigare "kriminella" områdena, d.v.s. Groove Street-området (vi får se, inte vid grove street området men vid ett sånt smutsigt område) där de vi affärer. Någon kommer att tillhandahålla en mötesplats för att underhålla huset medan du är där. Vi säljer inte bara droger och lätta vapen som knivar och tyngre vapen också om vi behöver pengar, utan säljer även alkoholhaltiga drycker till minderåriga på tillämplig rp-nivå. Det är inte för 5 åringar, det är för ungdomar som betalar ett litet tillägg, så plus generöst.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Före detta har jag varit en tung kriminell i stan och kan göra bra scenarier för erfarna krim rper och rp! Jag har mycket erfarenhet. Jag har varit med i flera gäng, inklusive Della Morte och B18s början, och mitt första gäng, Young gunners. Jag spelade också mycket med TCAB. Jag var mest kriminell när jag studerade på Multistaden/Unive. Som kriminell älskar jag RPA och det är väldigt roligt. Jag vill som sagt visa er att jag har en bra RP-nivå på brott. Cirka 400 timmars rollspel plus mitt gamla steam konto som hade 600. Det fungerade bra när jag var i andra gäng. Jag har spelat många noggrant utarbetade scenarier som bankrån och butiksrån. Jag känner många kriminella och umgås med dem. Jag har varit inblandad i många brottsscenarier så jag vet hur det går. Jag brukade också sälja droger och vapen till olika människor och gäng över hela stan, så jag har mycket erfarenhet av drogförsäljning och vapenförsäljning.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jag söker till boss som sagt, Bossens ansvar ansvar är vad medlemmarna gör. Som boss förut skötte jag medlemmarna väldigt bra. Om en medlem bröt mot reglerna klippte jag de och skickade det klippet till staffsen och hoppade support. En varning inom gänget skulle inte hända.Om medlemmarna hade fel hade jag tagit skiten och jag hade varit ansvarig för det.Som jag sa tidigare, om någon inte följer mig som chef, bli utsparkad från ett gäng snabbt utan förvarning

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Det första jag gör när jag ska avgöra om någon får gå med i ett gäng är att se om de har varit i ett scenario med dem och se om de har gjort det bra eller dåligt. Be sedan personalen att kontrollera förbudshistoriken. Detta gör att du kan se hur många gånger du har blivit avstängd och hur länge det har gått sedan du blev avstängd, så du kanske har lärt dig något av ditt förbud, men om du blev avstängd igår ansökte du om att gå med i ett gäng eller gick med i mig Om jag ber dem att göra det vägrar de oavsett vem det är eftersom de uppenbarligen inte har lärt sig av sina misstag. Jag vet att vi kan utveckla serverns gäng rp igenom att rpa smart och inte bryta mot rp reglerna, och att ha ett lätt gäng tryck emot alla andra.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Alla ska följa alla regler och börja inte skjuta först, inte vapnet rp. Du måste alltid gå åt andra hållet eller välja vad du ska säga. Bli sedan inte deprimerad av scenariot för det är dåligt rp (poorrp). Gör det så roligt som möjligt och börja inte med att skjuta alla som plundrar och sedan stanna kvar. Ganska lång och måste planeras väl. okej. Kidnappning till exempel. Kidnappning, det måste finnas en anledning bakom allt vi måste göra det och det måste planeras i minsta detalj. Ta inte bara bort dem. Du borde hålla ett öga på honom. Du måste spåra honom, se var han är, etc. Du måste planera ett sätt att kidnappa honom och göra det när tillfälle ges. Om du får chansen ska du dra fram de vapen du ändå har, vapen och SMGS, be dem slänga sina telefoner och andra tillhörigheter, sätta på buntband och köra personen till en annan plats. Ensam plats. När du är på en gömd/ensam plats måste du få orden ur hans mun, han måste tala. Han måste talaa allt han vet. När allt är klart, kör ut honom till öknen, eller i alla fall kan han gå till staden, eftersom det är långt därifrån. Om vi till exempel skulle råna en bank skulle jag och mitt gäng träffas hemma hos gänget och kallt planera hur vi skulle göra, vilken typ av bilar/motorcyklar och var. Vi planerar att träffas när vi flyr från polisen. Bankrån och andra rån ska inte begås utan planering. Vi tar det alltid i spelet och gör det verkligt och höjer nivåerna så att vi aldrig planerar något via discord. Vårt yttersta mål är att använda våld för att göra det mer realistiskt. Gör aldrig mer än ett antal rån. Detta beror på att det minskar RPN avsevärt. När man planerar ett bankrån ordentligt och det går bra. Till exempel, när du planerar ett fordon för en flykt, ett fordon som kan bytas på en annan plats, någon utanför som kan ha polis bakom sig ifall något går fel, beroende på hur du vill göra det. , eller vägar som tidigare modifierade banor och många andra smarta saker. Visst är det roligt att se hur olika planer fungerar och hur de förbättrar det. Men det är inte alltid de stora scenarierna som bankrån som är roligast.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Det första jag gör när jag ska avgöra om någon får gå med i ett gäng är att se om de har varit i ett scenario med dem och se om de har gjort det bra eller dåligt. Be sedan staff att kontrollera banshistoriken. Detta gör att du kan se hur många gånger du har blivit avstängd och hur länge det har gått sedan du blev avstängd, så du kanske har lärt dig något av ditt ban, men om du blev avstängd igår ansökte du om att gå med i ett gäng eller gick med i mig Om jag ber dem att göra det vägrar de oavsett vem det är eftersom de uppenbarligen inte har lärt sig av sina misstag.

Hur hanterar du kritik? Jag får konstruktiv kritik med glimten i ögat och försöker ta till mig den informationen för att förbättra deras synsätt, till exempel min RP eller vad deras kritik är.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Såklart, jag kommer ju fortsätta spela även om jag inte får gänget.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag har haft undantag förut och spelat på Vågen, och andra högt seriösa servrar sedan innan. Men har valt att lägga allt bakom mig och fokusera på Unive rp istället!

Har du läst våra Regler? Japp! 1670681408647.png

bror man behöver inte ens ansöka du behöver bara sätta dig don och fråga efter script och så skriver du ut sciptet i #söker-folk och så aa måste ni ha råd

bror man behöver inte ens ansöka du behöver bara sätta dig don och fråga efter script och så skriver du ut sciptet i #söker-folk och så aa måste ni ha råd
Jag ansöker för då behöver man inte paya.

Gäng ansökningar e stängda. Vi skriver ut när dom öppnar igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka