Accepterad Hannes2009 | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ankesnof

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198417526843/

Ditt Hex-ID: 11000011b41403b

Vad är din discord tagg? 𝕒nkeshof#2056

Vem var det som bannade dig? sonkiez

Hur lång tid var din ban? den var perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag hitta ingen bild men de står att de var powergaming jag blev bannad för.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror jag blev bannad då de började med att jag jobbade som polis och vi fick in ett larm om butiksrån och jag åkte dit med mina kollegor. När de flydde så krockade de in i ett räcke och jag stannade. Sen körde en kollega in i mig och jag gick ut ur bilen och gick fram till gärningsmannen med taser och bad de hoppa ur bilen. jag kände redan då att jag powergama och jag har tänkt på detta i efterhand. Jag blev då bannad för powergaming och då skickade jag till en kille som heter sonkiez att de var dsync då jag kände mig så dålig som powergama och jag ångrade jättemycket så då skickade jag att de var dsync till han för jag visste att jag hade gjort fel och jag ångra mig så mycket och var nästan ledsen då jag vill verkligen spela på unive då jag vet att jag kan bättre rp och jag ångrade de jättemycket efter åt. Sen började jag vara lite dum mot sonkiez då jag sa att han var Bra Staff och de han gjorde var fel. Sen så blev jag ledsen för jag ville verkligen komma tillbaka till unive och då sa jag till en ann

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle ha ett förhör på stationen med gärningsmannen och efter de blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var jag som gjorde helt fel i denna situation. Hoppas verkligen ni kan förstå mig och unbanna mig då jag vill verkligen börja spela här igen. Vet att de som hände var fel men ångar mig väldigt mycket. Hoppas ni förstår,

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har lärt mig av de genom att tänkt igenom och återtänkt vad som skedde och sen utgått över vad jag gjorde fel och rpa bättre för de ej ska hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? de jag hade kunnat göra annorlunda är att istället för att powergama att gå ut och teasra är att sitta kvar i bilen och rpa skadad för scenariot ska bli bättre och för attt få en bättre rp nivå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de jag har lärt mig är att ej powergama för de förstör rp:n otroligt mycket. Ska tänka på dessa saker om jag får tillåtelse att börja spela igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Då Sonkiez ej längre är en del av Staff teamet så kommer jag att handlägga detta ärende, jag kommer att ge ett svar inom 2 timmar.

Mvh,
W.Reinhardt
Moderator

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka