Trinalll
Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: steam:11000017056f7e9
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev indragen till support. Då de ledde ett annat ärende om en vdm och då vart jag sur på staffsen men vill notera att staffsen som banna mig var välidgt otrveliga och de jag sa som dom kalla för staff diss var när jag sa har du inget bättre för dig om dagarna och att han var en Bra Staff. Sen han och 2 andra staffs satt o skratta åt mig i support och gjorde narr av mig av var väldigt partiska till dom andra som ochså hade blivit indragna i support.
Tar du ansvar för det som hände? Ja de är klart jag gör och ska tänka på till nästa gång ska jag bara ta mina åtdägder och gå vidare med de och inte säga dåliga saker eller bli uppkäftig då de verkligen inte lönar sig någonstans.
Vad har du lärt dig sedan dess? Ja att man ska vara trevlig oavsett vad och bara lyssna och gå vidare och inte göra någon större deal av de och överesklaera saken.
Varför ska vi ge dig en till chans? Då jag har tänk över de jag gjorde och fattat att de ochså va fel av mig och att jag ej ska göra om detta då de inte gynar någon. Samt att lyssna och gå vidare bara.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: steam:11000017056f7e9
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev indragen till support. Då de ledde ett annat ärende om en vdm och då vart jag sur på staffsen men vill notera att staffsen som banna mig var välidgt otrveliga och de jag sa som dom kalla för staff diss var när jag sa har du inget bättre för dig om dagarna och att han var en Bra Staff. Sen han och 2 andra staffs satt o skratta åt mig i support och gjorde narr av mig av var väldigt partiska till dom andra som ochså hade blivit indragna i support.
Tar du ansvar för det som hände? Ja de är klart jag gör och ska tänka på till nästa gång ska jag bara ta mina åtdägder och gå vidare med de och inte säga dåliga saker eller bli uppkäftig då de verkligen inte lönar sig någonstans.
Vad har du lärt dig sedan dess? Ja att man ska vara trevlig oavsett vad och bara lyssna och gå vidare och inte göra någon större deal av de och överesklaera saken.
Varför ska vi ge dig en till chans? Då jag har tänk över de jag gjorde och fattat att de ochså va fel av mig och att jag ej ska göra om detta då de inte gynar någon. Samt att lyssna och gå vidare bara.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
