Nekad Hamza12345 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamza12345

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Användarnamn: Hamza12345

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198433563057/

Vad är din discord tagg? Trut#0766

Var är du avstängd? FiveM Servern, Discord servern

Vad är du bannad för? Kopiera scripts men de borde vara försök till att kopiera scripts för ingenting blev nedladdat överhuvudtaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Det jag gjorde var väldigt impulsivt och dumt och jag ångrar det verkligen.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja förut för att jag var otrevlig och en gång för powergaming.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig någonsin gjort det från första början. Jag var väldigt frustrerad eftersom jag laggade väldigt mycket och ville verkligen hjälpa ledningen att hitta problemet eftersom många har klagat på lagget före. Men så klart skulle jag gjort det och låtit Philip sköta sitt dev arbete i fred så skulle han definitivt löst problemet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig något efter min ban och det kommer verkligen inte hända igen. Jag gillar servern och tycker det är roligt att spela här och hoppas ni kan ge min en andra chans.

Har du läst våra regler? Ja

Jo, men att man ens har försökt är riktigt lågt. Vet inte vad du ville åstadkomma med detta men jag kommer neka din ansökan. Tycker du ska vänta ett litet tag och göra en ban överklagan vid ett senare tillfälle.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka