Accepterad 1blixten | Ban Överklagan [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1blixten

Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/partypinglan666/

Ditt Hex-ID: steam:110000131f8150c

Vad är din discord tagg? 1Blixten

Vem var det som bannade dig? Taxi3765 och And4lv

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Jag vet precis varför dem bannade mig och jag förstår problemet i det, jag hoppade ut och riktade mot en person och han började köra så jag skjöt honom och han dog, vilket leder till dålig social rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var inte jätte mycket som hände, jag var bara ute och åkte runt själv i min bil och lyssnade på musik tills jag fick syn på en bil och person som jag kände igen sen dagen innan, som då hade varit väldigt uppkäftig och kört in i mig mm, jag började då snacka med han sedan hoppade jag ut och rikta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban utan det var jag som gjorde fel och gjorde ett impulsivt val, det var väldigt dumt av mig och jag känner verkligen att jag lärt mig av det här nu, jag har inte varit bannad eller haft någon varning sedan juli 2024 så det kändes lite tråkigt att det här skulle hända!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare men det var så längesedan så jag kommer inte ihåg precis hur det gick till och vad dem var, men det var mest varit korta banns och inga större riktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt ett steg extra istället för att vara så impulsiv, men jag var rätt arg i sekunden så då blev det sådär som sen inte slutade så bra, men jag känner att jag hade kunnat prata med han längre istället och försökt gjort ett mer uttaget scenario av det hela.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig väldigt mycket och jag förstår verkligen problemet i det här, det kommer inte upprepas då jag verkligen känner att jag lärt mig det här nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka