Nekad Gargantua | Ban Överklagan [theduc_k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargantua

Icke Medlem
Meddelanden
369
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198821230204/

Ditt Hex-ID: steam:11000013351467c

Vad är din discord tagg? Gargantua5276

Vem var det som bannade dig? Theduck

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-11 195339.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev banad eftersom att jag rpa väldigt dåligt, jag gick till ett gänghus för att fråga om en bil vilket är idiotiskt, till mitt försvar var det inte direkt några grindar eller så utan det var rondellen men det var fotfarande väldigt dummt, sedan så var rpn väldigt dålig från både hållen och mycke regelbrott begicks från alla parter och då valde jag att hämmta up min vänn som blev kidnappad, motparten rikta vapen mot mig endå valde jag att plocka upp honom och det var ett solklartt regelbrott, jag förstörde för motparten och det var bara dummt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Dem sköt mig (med all rätt) sedan bllev vi inkallade supp och där blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt klar en rätt ban, jag begick suntförnuft fearrp och provikation av gäng. Jätte onödigt och detta är verkligen något gemensamt med alla mina bans, jag går bara på impulser, när jag får en tanke utför jag den utan att tänka och det är så dummt. Har varit banad sen lördags och har verkligen reflekterat över det här. Det har alltid varit min impulsivtet som har fått mig i trubbel. Min förra ban var just på grund av det ochh min blacklist från polisen var också exakt samma sak-

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blelv banad då jag valde att gå in i ett gänghus (med grindar) och då var jag fullt medveten om att det var ett gänghus och ja nnu gör jag nästan exakt samma sak och det ser ju verkligen inte bra ut. Men nu har jag listat ut kärnan kring problemet och det beror på att jag är för impulsiv och det funkar inte i rpn och detta är något jag verkligen måste se efter för fortsätter jag gå på impulser kommer jag säkert bli permabanad snart så jag ser detta nästan lite som min "sissta varning"

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gå till gänghuset från första början... och hhade kunnat hantera kidnappningen med min kompis så mycket bättre, skulle bara ha gått och ringt polisen och sedan tagit det utifrån den situionen. Men jag ringde faktiskt polisen men dem gjorde inget men då skulle jag istället bara ha dragit, grov fearrp av mig att vara kvar trots att jag är medveten att dem har vapen....

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100 procent att jag måste verkligen se över min impulsivtet för jag får just nu bara problem av det, jag måste vända det till något positivt och istället tänka mig för innan jag agerar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka