Nekad Hampuspalm | Ban Överklagan [fuppelito}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampuspalm

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199200523503

Ditt Hex-ID: 110000149ecd4ef

Vad är din discord tagg? mogge312

Vem var det som bannade dig? FUPPELITO

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-05 043318.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig för att jag gjorde ett impulsivt beslut när jag svarade på sms under en stressig och kaotisk situation. Jag var medvetslös och försökte få kontakt med min vän, men jag förstår nu att det var ett olämpligt beslut. Jag borde inte ha svarat på sms när jag inte var i skick att tänka klart och jag inser att detta kan ha orsakat förvirring eller uppfattats som att jag inte respekterade reglerna. Jag ber om ursäkt för mitt beteende och vill att detta ska vara en lärdom för mig, så att det aldrig händer igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad var jag på väg till kemikalierna för att hämta upp min vän. Vi hade inte kommunicerat ordentligt och han missförstod mig. Han trodde att jag var någon annan och i den stressiga situationen sköt han mig. Jag försökte snabbt få tag på honom via sms för att förklara situationen, men i min frustration började jag svara på sms. Detta var inte ett ansvarsfullt sätt att hantera situationen på, och jag borde ha väntat och försökt lösa situationen på ett mer rationellt sätt. Jag inser nu att jag borde ha varit mer eftertänksam och inte reagerat impulsivt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår nu att det inte var en felaktig ban. Jag gjorde ett allvarligt misstag i att svara på sms i en situation där jag inte var i tillräckligt bra skick att tänka klart. Jag erkänner att jag bröt mot reglerna och vill be om ursäkt för mitt agerande. Jag accepterar fullständigt staffens beslut och förstår att mitt beteende var emot reglerna. Jag har lärt mig av mitt misstag och kommer att tänka på mina handlingar mer noggrant i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare, främst 2019 på servern Unive och Multistaden. De bans jag fick då var resultatet av att jag inte tänkte klart eller följde reglerna som jag borde ha gjort. Jag har alltid försökt lära mig av mina misstag och blivit mer medveten om mina handlingar. Jag har reflekterat över dessa erfarenheter och har definitivt tagit lärdom av dem. Jag förstår nu vikten av att alltid följa reglerna och ta ansvar för mina handlingar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra mycket annorlunda genom att inte svara på sms under den stressiga situationen. Jag borde ha hållit mig lugn och väntat på att situationen skulle lösas innan jag agerade. Jag skulle ha avstått från att använda min telefon, särskilt när jag inte var i ett tillstånd att göra kloka beslut. Jag förstår nu att impulsiva handlingar kan ha negativa konsekvenser och jag kommer att tänka noggrant innan jag agerar i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort och det kommer aldrig ske igen. slut Jag ber så hemskt mycket om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår och respekterar detta. Jag vill bara ha möjligheten att förklara min syn på situationen och visa att jag har lärt mig av mitt misstag. Jag accepterar beslutet och respekterar serverns regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka