Inaktuell Hampesd | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hampus

Aktiv Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
111
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad heter du på discord? Hampus#6020

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2009

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Jag kan vara inne 5 timmar varenda vardag och 8 timmar på helger.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag skulle vilja hjälpa servern och så skulle det vara roligt att hjälpa andra+ jag skulle vilja vara med i ett bra staff team.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle försöka göra rpn på servern bättre än den redan är och göra det till et bättre community inte för att det redan är det men det går alltid att göra det bättre.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat någon månad och kommer spela så länge jag kan framåt.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag faktiskt jag har varit med i ett staff team på en lite mindre server men nu spelar jag inte där längre, så svaret är ja.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan de man behöver jag kanske inte kan alla men jag kan nog de jag behöver.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag vill bara se unive växa på ett bra sätt och skulle gärna vilja vara med och göra det, hoppas jag får platsen:).

Tillbaka