Nekad haman | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marre0728

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199170395609/

Ditt Hex-ID: 110000148211dd9

Vad är din discord tagg? .typeshi00

Vem var det som bannade dig? Lundgren.1/enzo men va jag vet är ingen av dem staffs längre så vill gärna att 320 tar denna.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-02 233721.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad för att jag använde aimbot o ja vet att de va väldigt dumt gjort av mig. Jag ångrar verkligen att jag gjorde de och de va ett stort misstag. Jag va bara nyfiken och ville testa men jag fattade inte hur mycket det förstör för andra. Men fattar också att jag inte kan skylla ifrån mig utan att jag får stå för det jag har gjort och ta konsekvenserna av det men hoppas att ni i staff teamet kan ge mig en sista chans så jag kan få visa min bättre sida av mig själv Jag har raderat allt nu och jag tänker aldrig fuska igen. Jag saknar att spela på servern med mina vänner och jag hoppas att jag kan få en chans till. Jag lovar att jag ska sköta mej och spela på ett ärligt och rättvist sätt om jag får komma tillbaks. Jag vet att jag gjort fel men jag har lärt mej av det och jag hoppas att ni i staffteamet kan ge mig en andra chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. precis innan jag blev bannad så hade jag snackat med en person som hade det här fusket. Han visa mig hur de funka och sen skicka han det till mig. jag gick in på en lall server som heter Nordix Lall o testade där först. sen så efter att lite tag så tänkte jag att det kanske skulle hjälpa mig på Unive eftersom jag inte hade så bra aim då och jag va trött på att alltid dö i skottlossningar men nu i efterhand så va det ju verkligen inte bra ide och jag fattar att dem bannade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det: Det va inte en felaktig ban det va jag som gjorde fel. Jag valde att fuska och det va helt mitt eget fel att jag blev bannad. Jag ångrar det verkligen nu efteråt och fattar att det inte är värt att fuska utan mer värt att spela ärligt för det blir även roligare för andra spelare. Jag lovar att det inte kommer hända igen om jag blir unbanna. Jag kan fatta att det kanske är svårt att tro på då alla som blir bannade säger så. Men jag menar verkligen det jag skriver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte haft nån jätte stökig banhistoria, men jag har blivit bannad ett par gånger. Tror jag har totalt 6 bans, men dom flesta va för mindre grejer. En av gångerna jag blev bannad va för clogg det va mitt under en skottlossning och alla mina kompisar hade dött och jag vill inte förlora migg vapen så jag tog det dumma beslutet att quita. Efter den bannen fattade jag att det inte är värt att försöka spara på vapen och pengar så där. Det är mycket bättre att förlora nåt i spelet än att bli bannad från hela servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde gjort många saker annorlunda. en av sakerna är att jag inte ens borde lyssnar på personen som skickade fusket till mig och borde inte laddat ner det från första början. Jag borde inte heller gått in på Unive med det. Men man kan inte ändra på det som redan har hänt även om jag önskar det. Men som jag sa innan hoppas jag att ni i Unive staff team kan ge mig en sista chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag verkligen gjort. Jag har lärt mig mycket från min ban. Jag har lärt mig att det inte är värt att fuska eftersom man kommer ändå bli bannad för eller senare och det blir inte roligt för andra spelare att möta fuskare. Jag har också lärt mig hur mycket man faktiskt saknar unive nu när man är bannad, jag hör att ni får in massa nya coola scripts och min kompis som rpar som polis på Unive visar ibland kilpps från när dem gör stormningar och jag saknar verkligen det. Och som jag sa innan så hoppas jag verkligen att jag kan få en sista chans, jag har också tagit bort alla fusk från min dator ni kan även pc check mig om det är det som behövs för att jag ska bli unbannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ber om en sista chans vill verkligen kunna visa att jag kan bättre är vad jag har visat. Nu när det är sommar också och Unive är väldigt aktivit så saknar jag det verkligen.
och om ni väljer att neka denna skulle jag gärna vilja ha en anledning så jag kan förstå eran sida mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka